Pracownik bezpośredniej i telefonicznej obsługi pacjenta
Warszawski Szpital Poludniowy sp. z o.o.
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
do jednych z najnowocześniejszych w Polsce. Zastosowane tu rozwiązania i technologie wyróżniają
się wysokimi standardami medycznymi i gwarantują pacjentom najwyższe bezpieczeństwo
świadczeń medycznych i komfort pobytu oraz obsługi. Szpital Południowy został w całości zinformatyzowany,
a racjonalizowanie kosztów gwarantuje właściwe wykorzystanie środków publicznych.Pracownik bezpośredniej i telefonicznej obsługi pacjentaMiejsce pracy: WarszawaZakres obowiązków:
- telefoniczna i bezpośrednia obsługa pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym ;
- rejestrowanie wizyt i badań;
- dbanie o pozytywne relacje z pacjentami;
- obsługa systemów Medicus i Medidesk;
- weryfikacja ubezpieczenia pacjenta w systemie eWUŚ;
- udzielanie informacji na temat zakresu świadczeń medycznych;
- współpraca z personelem medycznym
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów;
- przyjazne usposobienie;
- preferowane są osoby z doświadczeniem;
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy zlecenie;
- praca zmianowa - zmiana dzienna od 7:00 do 19:00 (czasami w grafiku mogą być zmiany w dniach weekendowych)
- pracę w nowej, dynamicznie rozwijającej się placówce;
- możliwość wykupienia dobrowolnego ubezpieczenia na życie;
- możliwość wykupienia karty MS na atrakcyjnych warunkach;
- możliwość wykupienia prywatnej opieki medycznej;
- możliwość korzystania z parkingu w budynku szpitala w atrakcyjnej cenie.