Specjalista ds. obsługi klienta

ManpowerGroup

  • Poznań, wielkopolskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 6 dni temu
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!Obecnie dla naszego Klienta MGS poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalisty ds. obsługi klienta.Zadania:
  • Telefoniczna obsługa poprzez inicjowanie kontaktu z klientem – obsługa kampanii wychodzących
  • Badanie poziomu zadowolenia klientów z oferowanych produktów bankowych
  • Przestrzeganie obowiązujących przepisów, regulacji prawnych, procedur i procesów oraz przepisów wewnętrznych banku
  • Prowadzenie rozmów z klientami z zachowaniem standardów obowiązujących w banku
Wymagania:
  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
  • Umiejętność współpracy z różnymi klientami
  • Proaktywna postawa w podejściu do klienta, komunikatywność
  • Wysoka kultura osobista i profesjonalizm
  • Bardzo dobra dykcja oraz umiejętność poprawnego pisania w języku polskim
  • Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w modelu hybrydowym po okresie wdrożeniowym
  • Udział w ciekawych projektach
  • Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
  • Możliwość wzięcia udziału w programach rozwojowych
  • Premie kwartalne
  • Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji
Oferta dotyczy pracy stałej.

InfoPraca