Młodszy(-a) specjalista(-ka) ds. wsparcia kredytowego klienta korporacyjnego

Santander

  • Warszawa, mazowieckie
  • Umowa
  • Pełny etat
  • 20 dni temu
Młodszy(-a) specjalista(-ka) ds. wsparcia kredytowego klienta korporacyjnegoCountry: PolandTo masz na bank:
  • umowa o pracę (na 12 miesięcy),
  • praca hybrydowa (częściowo w biurze w Warszawie, al. Jana Pawła II 17 (przy Rondzie ONZ))
  • zespół/lider: Biuro Wsparcia Kredytowego BKI - śmiało sprawdź z kim możesz pracować
! * cel: uczestnictwo w obsłudze transakcji kredytowych klientów korporacyjnych z Pionu Bankowości Korporacyjnej i InwestycyjnejJesteśmy bankiem z zapleczem technologicznym. W naszej centrali łączymy kilkanaście jednostek biznesowych. Choć jesteśmy zupełnie różni to mamy jeden cel - wszystko robimy na bank. Na co dzień tworzymy wspólnie zespół 7 osób. Mamy też możliwość integracji z innymi pracownikami np. dzięki ponad 20 Klubom Zainteresowań.Cenimy różnorodność wśród naszych pracowników. Wierzymy, że każdy, bez względu na indywidualne predyspozycje, może wnieść niepowtarzalną perspektywę do naszej firmy.Aplikuj, jeśli:
  • masz wykształcenie wyższe (ekonomiczne, prawnicze, finanse i bankowość, matematyka)
  • masz doświadczenie w pracy z dokumentacją kredytową w banku lub w instytucjach finansowych
  • posiadasz wiedzę na temat produktów kredytowych oraz ich prawnych zabezpieczeń
  • znasz bardzo dobrze język angielski
  • posiadasz umiejętność budowania relacji i współpracy
  • posiadasz umiejętność dobrej organizacji pracy oraz planowania zadań
  • jesteś komunikatywny/a, umiesz pracować w zespole
Twoje zadania w tej roli:
  • uczestnictwo jako członek zespołu Middle Office w obsłudze transakcji kredytowych klientów korporacyjnych z Pionu Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej
  • weryfikacji dokumentacji kredytowej i warunków uruchomienia kredytu
  • prowadzenie monitoringu posprzedażowego, w tym kontrola realizacji zobowiązań klientów
  • uczestnictwo w procesie monitorowania zabezpieczeń
  • analiza ryzyka i zagrożeń wynikających z realizacji umów i przekazywanej dokumentacji finansowej klienta
  • zgłaszanie inicjatyw i usprawnień optymalizujących procesy wewnętrzne
  • rozwijanie swoich umiejętności oraz zdobywanie szerokiej wiedzy
Na bank zadbamy dla Ciebie o:
  • umowę o pracę (pierwszą na 12 miesięcy)
  • pracę w trybie hybrydowym w (lokalizacja na początku oferty)
  • prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego),
  • system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego,
  • kartę Multisport,
  • ofertę produktową banku oraz pożyczki na pracowniczych warunkach,
  • aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary, ćwiczenia, podcasty; inicjatywy w biurach np. mammobus, profilaktyczne badanie wzroku, warsztaty z samoobrony,
  • wyprawkę dla dzieci,
  • benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, całkowita praca zdalna, jeśli charakter pracy na to pozwala,
  • platformę ze szkoleniami zewnętrznymi i wewnętrznymi – np. programowanie czy analiza danych lub komunikacja, podejście strategiczne, negocjacje i inne,
  • program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w banku.
Jak wygląda wdrożenie i rozwój?
  • Na bank nie rzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań.
  • Przez początkowy okres pracy będzie towarzyszył Ci Buddy, który pokaże Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowie na wszystkie pytania.
Dołącz do nas w kilku krokach:
  • Wyślij CV do naszej analizy, a my podejmiemy decyzję czy zaprosimy Cię do kolejnego etapu.
  • Spotkaj się (online) z rekruterem(-ką) i managerem(-ką).
  • Wykonaj zadanie merytoryczne/test (w zależności od stanowiska).
  • Pracuj z nami w naszym zespole!
Po każdym z etapów rekrutacji otrzymasz od nas informację zwrotną, dostosowaną do jego poziomu zaawansowania. Po spotkaniach zaś wrócimy do Ciebie z kompleksowym podsumowaniem mailowym lub telefonicznym.Stosujemy najwyższe standardy zarządzania ryzykiem, dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i świadczonych usług.

Santander