Specjalista ds. obsługi klienta

Auto1 Group

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 15 dni temu
  • Aplikuj teraz
Opis firmyAUTO1 Group jest europejskim leaderem online'owych giełd samochodów używanych. Grupa obecna jest w ponad 30 krajach i wciąż wchodzi na kolejne rynki. Nasi klienci mają dostęp do ponad 30 000 sprawdzonych samochodów używanych. Warszawskie biuro koordynuje wszystkie działania grupy w Polsce, Czechach, Słowacji oraz w krajach bałtyckich i na Bałkanach.Jeżeli chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie - wyślij aplikację i dołącz do naszego zespołu!Opis oferty pracyJakie będą Twoje zadania?
  • Obsługa infolinii obsługowo – informacyjnej dla klientów biznesowych, zarówno telefonicznie jak i mailowo
  • Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat i procedur
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
KwalifikacjeCzego od Ciebie oczekujemy?
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania pozytywnych relacji z klientami
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Odporność na stres
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Doświadczenie w pracy w charakterze konsultanta telefonicznego będzie dodatkowym atutem
  • Mile widziane zainteresowanie branżą motoryzacyjną
Dodatkowe informacjeCo możemy Ci zaoferować?
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Benefity pozapłacowe (karta sportowo-rekreacyjna, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe i wiele więcej)
  • Otwartość na wdrażanie nowych pomysłów usprawniających działanie firmy
  • Przyjazną atmosferę pracy w zespole nastawionym na współpracę
Brzmi interesująco? Prześlij nam swoje CV. Czekamy na Twoją aplikację.

Auto1 Group