
Specjalista ds. obsługi klienta
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Obsługa infolinii obsługowo – informacyjnej dla klientów biznesowych, zarówno telefonicznie jak i mailowo
- Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat i procedur
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
- Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania pozytywnych relacji z klientami
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Odporność na stres
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Doświadczenie w pracy w charakterze konsultanta telefonicznego będzie dodatkowym atutem
- Mile widziane zainteresowanie branżą motoryzacyjną
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Benefity pozapłacowe (karta sportowo-rekreacyjna, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe i wiele więcej)
- Otwartość na wdrażanie nowych pomysłów usprawniających działanie firmy
- Przyjazną atmosferę pracy w zespole nastawionym na współpracę