Specjalista w Dziale Wsparcia w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki w Mazowieckim Oddziale Wojewódzkim NFZ (umowa o prac
Narodowy Fundusz Zdrowia
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- udzielanie odpowiedzi na pisma oraz zgłoszenia elektroniczne kierowane przez klientów do MOW;
- dotyczące zakresu świadczeń opieki zdrowotnej przysługujących w ramach ubezpieczenia zdrowotnego oraz zasad korzystania z tych świadczeń;
- realizacja zadań związanych z korpusem oficerów językowych;
- realizacja zadań związanych z ustawą o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- sprawowanie nadzoru nad drugą linia wsparcia dla Telefonicznej Informacji Pacjenta w tym:
- przygotowywanie na potrzeby Centrali NFZ sprawozdań dotyczących połączeń telefonicznych;
- aktualizacja skryptów dla konsultantów TIP;
- współpraca z Działem Obsługi Klientów przy realizacji zadań związanych z obsługą bezpośrednią klientów, w szczególności w zakresie: wydawania kart EKUZ, udzielania informacji ogólnej.
- wykształcenie: co najmniej średnie (mile widziane wykształcenie: polonistyka, dziennikarstwo, socjologia, prawo);
- lata pracy zawodowej:
- minimum 5 - letnie doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim;
- minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe przy wykształceniu wyższym.
- minimum 5 - letnie doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim;
- minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe przy wykształceniu wyższym.
Gowork