
Kierownik / Kierowniczka Zespołu Komunikacji i Social Media
- Warszawa, mazowieckie
- Wolontariat
- Pełny etat
- Minimum 3 lata doświadczenia w tworzeniu strategii komunikacji marketingowej (szczególnie przy wykorzystaniu social media)
- Minimum 3 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem.
- Dogłębna wiedza o najnowszych trendach i mechanizmach działania social mediów oraz marketingu internetowym.
- Lekkie pióro i doświadczenie w tworzeniu angażujących treści.
- Zdolność do tworzenia innowacyjnych kampanii.
- Doskonała znajomość komunikacji z różnymi grupami docelowymi, umiejętność przewidywania ryzykownych komunikatów.
- Wiedza na temat budowania i utrzymywania spójnej komunikacji marki.
- Silne umiejętności przywódcze i zarządzania zespołem.
- Znajomość języka angielskiego.
- pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
- możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
- partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
- system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
- platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
- program rekomendacji pracowniczych
- możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)