
starszy inspektor
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
- Rawa Mazowiecka, łódzkie
- Stała
- Pełny etat
- na bieżąco dokonuje zaopatrzenia Komendy w materiały pędne, artykuły, środki i urządzenia techniczne niezbędne do prawidłowej realizacji ustawowych zadań administracyjnych i ratowniczych;
- przygotowuje i przeprowadza czynności proceduralne związane z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawą - Prawo zamówień publicznych;
- ewidencjonuje majątek Komendy wg obowiązujących przepisów - znakowanie majątku;
- prowadzi gospodarkę transportową Komendy, w tym dokumentacji technicznej;
- prowadzi pojazdy służbowe, w ramach posiadanej kategorii prawa jazdy;
- przestrzega przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz prowadzi akta spraw według jednolitego rzeczowego wykazu akt;
- współdziała w nadzorowaniu i analizowaniu poprawności sporządzania przez komórki organizacyjne Komendy dokumentacji eksploatacyjnej związanej z samochodami i sprzętem silnikowym, a w szczególności rozliczania zużycia paliwa, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych
- prowadzi obsługę mieszkaniową, mundurową i socjalną strażaków, pracowników i emerytów;
- realizuje sprawy związane z dofinansowaniem zadań jednostek OSP powiatu rawskiego.
- Wykształcenie: wyższe I lub II stopnia
- Prawo jazdy kat. B;
- Bardzo dobra znajomość oprogramowania MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- Dobra znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, KPA, ochrony przeciwpożarowej, zamówień publicznych i gospodarki majątkowej;
- Dobra znajomość prawa budowlanego i procesu inwestycyjnego;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Staż pracy co najmniej 1 rok w pracy administracyjno-biurowej w administracji publicznej
- przeszkolenie z prawa zamówień publicznych (studia podyplomowe lub szkolenie specjalistyczne);
- dyspozycyjność, komunikatywność i samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, terminowość i dokładność, umiejętność pracy w zespole, rzetelność i sumienność;
- znajomość pragmatyki pracy administracyjno-biurowej;
- znajomość oprogramowania w zakresie ewidencji rzeczowych składników majątku;
- umiejętność przygotowywania pism o charakterze urzędowym z zastosowaniem przepisów prawa;
- umiejętność sporządzania umów o charakterze cywilno-prawnym;
- prawo jazdy kat. C, C+E.
- Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
- Miejsce do odświeżenia się
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Dodatkową nagrodę roczną (tzw. "trzynastka").
- Nagrody jubileuszowe.
- Dodatek za wysługę lat pracy.
- Nagrody uznaniowe.
- Fundusz socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracowników, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach).
- Dofinasowanie do zakupu okularów korekcyjnych.
- Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie.
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- praca biurowo-administracyjna w systemie codziennym od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 15:30
- z pracą na ww. stanowisku związane są wyjazdy służbowe i szkolenia, załatwianie spraw poza jednostką organizacyjną
- prowadzenie pojazdów służbowych kat. B;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
- narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, drukarka, skaner, niszczarka;
- pomieszczenie klimatyzowane, jasne (oświetlenie naturalne i sztuczne);
- budynek jest częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych – toaleta dla osób niepełnosprawnych na I piętrze;
- praca na pierwszym piętrze budynku administracjo - garażowego, konieczność poruszania się po budynku- brak windy;
- stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- Wymagane oświadczenia, klauzula, Cv i list motywacyjny musza być własnoręcznie podpisane.
- Na wszystkich składanych kopiach dokumentów należy umieścić następującą adnotację: „Za zgodnością z oryginałem” – data, własnoręczny podpis.
- Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko starszy specjalista – imię i nazwisko kandydata”.
- Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja na temat terminów kolejnych etapów naboru dostępna będzie na tablicy ogłoszeń w siedzibie tutejszej Komendy, przy ul. Przemysłowej 2a oraz na stronie internetowej https://www.gov.pl/kppsp-rawa-mazowiecka
- Przed rozpoczęciem poszczególnych etapów postępowania kwalifikacyjnego kandydat okazuje ważny dokument potwierdzający Jego tożsamość. Brak dokumentu stwierdzającego tożsamość powoduje wykluczenie z dalszego postępowania kwalifikacyjnego.
- Nieprzystąpienie kandydata w wyznaczonym terminie do któregokolwiek z etapów naboru powoduje wykluczenie z dalszego postępowania.
- Informacja o końcowym wyniku naboru dodatkowo będzie umieszczona na stronie Urzędu Służby Cywilnej
- Ostateczną decyzję w sprawie przyjęcia kandydata na stanowisko starszy inspektor podejmie Komendant Powiatowy PSP w Rawie Mazowieckiej
- I etap - weryfikacja ofert pod względem formalnym.
- II etap - pisemny test wiedzy (znajomość problematyki związanej z zadaniami na stanowisku, którego dotyczy nabór).
- III etap - rozmowa kwalifikacyjna.
- Komisja rekrutacyjna przyzna każdemu z kandydatów numer identyfikacyjny, zgodnie z którym będzie następowała publikacja wyników poszczególnych etapów postępowania kwalifikacyjnego. Numer identyfikacyjny zostanie przekazany kandydatowi telefonicznie, na podany przez niego w zgłoszeniu numer kontakowy.
- Po weryfikacji złożonych ofert, lista zakwalifikowanych kandydatów i termin kolejnego etapu naboru zostaną zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy, na stronie internetowej https://www.gov.pl/kppsp-rawa-mazowiecka oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy.
- Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane