Specjalista

Sluzba Cywilna

  • Białystok, podlaskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 18 dni temu
Komenda Miejska Policji w BiałymstokuKomendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista do spraw dokumentowania obiegu materiałów niejawnych
w Kancelarii Tajnej Zespołu ds. Ochrony Informacji NiejawnychSpecjalistaZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • przyjmowanie, przekazywanie i ewidencjonowanie materiałów niejawnych, w celu zapewnienia możliwości ustalenia w każdych okolicznościach gdzie znajduje się materiał niejawny pozostający w dyspozycji jednostki organizacyjnej
  • sprawdzanie wytworzonych dokumentów niejawnych oraz ich zwracanie wykonawcom gdy nie spełniają określonych wymogów w celu zapewnienia przestrzegania obowiązujących w tym zakresie przepisów
  • udostępnianie i wydawanie dokumentacji niejawnej pracownikom merytorycznym na czas niezbędny do realizacji zadań oraz egzekwowanie jej zwrotu, w celu sprawowania bieżącej kontroli postępowania z tymi dokumentami
  • powielanie dokumentów niejawnych, oznaczanie kopii oraz potwierdzanie zgodności z oryginałem, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji oraz zasad ochrony informacji niejawnych
  • realizacja czynności związanych z obowiązkiem rozliczania się policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych, w przypadku zmiany stosunku służbowego lub stosunku pracy, w celu sprawowania bieżącej kontroli postępowania z tymi dokumentami
  • rozliczanie wszystkich pozycji w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych, sporządzanie wykazów dokumentów pobranych z kancelarii przez pracowników lub funkcjonariuszy, w celu rozliczenia dokumentów w urządzeniach ewidencyjnych
  • sporządzanie spisów akt i przygotowanie dokumentacji niejawnej podlegającej przekazaniu do składnicy akt lub archiwum oraz protokołów brakowania dokumentacji kategorii „BC”, w celu rozliczenia urządzeń ewidencyjnych
  • odnotowywanie zmiany lub zniesienia klauzuli tajności na dokumentach niejawnych oraz w ewidencjach, w celu zapewnienia właściwej ochrony informacji niejawnych określonej w obowiązujących przepisach
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
  • wykształcenie: wyższe
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz przepisów dotyczących organizacji pracy kancelarii tajnej i jej oddziałów
  • umiejętność obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
  • wykształcenie: brak
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:Termin i miejsce składania dokumentów:
  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-22
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
ul. Bema 4
15-369 BiałystokWarunki pracyPracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera poniżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, praca w podstawowym systemie czasu pracy od godziny 7:30 do godziny 15:30, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: przenośny zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Stanowisko usytuowane na siódmym piętrze budynku. Do budynku wejście usytuowane jest na niskim parterze, ze schodami. Wewnątrz budynku jest winda.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Gowork