
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim i słowackim/węgierskim/czeskim
- Katowice, śląskie
- 1 700 PLN miesięcznie
- Tymczasowa
- Pełny etat
- Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Znajomość języka polskiego lub polskiego i słowackiego/czeskiego/węgierskiego na poziomie min. B2
- Wymagane umiejętności: zarządzanie telefonem, promocja sprzedaży , zadania zarządzania Call Center (przychodzące/ wychodzące), zarządzanie incydentami operacyjnymi, telemarketing
- Znajomość programów Excel, Power Point i Word na poziomie profesjonalnym
- Umiejętności miękkie: zorientowanie na wyniki, planowanie i organizacja, elastyczność i szybkość reakcji pod presją czasu
- Pracę zdalną od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00 (w tym wliczona 1 h przerwa)
- Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premia do 1700 zł brutto/msc + dodatek za media około 130 zł/msc
- Zatrudnienie na umowę o pracę zawieraną z Adecco (pierwsza umowa zawierana na okres do końca grudnia)
- Niezbędne narzędzia pracy: laptop, słuchawki
- Szkolenia i wdrożenie do pracy
- Współpracę z rozpoznawalną marką w międzynarodowym środowisku
- Możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia
- Emisja i odbiór połączeń
- Przetwarzanie incydentów i konsultacje
- Zarządzanie sprzedażą i handlem