
Application Production Support Specialist | Branża Bankowa
- Kraków, małopolskie
- Stała
- Pełny etat
- Tytuł licencjata lub inżyniera w dziedzinie informatyki lub równoważne doświadczenie zawodowe
- Minimum 7 lat doświadczenia w programowaniu lub w obszarze wsparcia aplikacji/infrastruktury
- Szeroka wiedza z zakresu technologii i podstawowych usług infrastrukturalnych, w tym baz danych (Oracle, DB2), korporacyjnych systemów przesyłania komunikatów (Kafka, MQ), elementów sieciowych i serwerów
- Doświadczenie we współpracy z międzyfunkcyjnymi zespołami infrastrukturalnymi w celu rozwiązywania złożonych problemów
- Doświadczenie w pracy z systemami rozproszonymi na dużą skalę
- Bardzo dobra znajomość systemu Linux oraz języka SQL
- Praktyczne doświadczenie w obsłudze narzędzi do analizy logów i monitorowania, takich jak Splunk, AppDynamics, Dynatrace lub ELK
- Analityczne podejście i doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów
- Bardzo dobre umiejętności komunikacji w języku angielskim oraz doświadczenie we współpracy z międzynarodowym zespołem
- Doświadczenie w pracy z OpenShift
- Znajomość ITIL
- Wspieranie zespołu ds. wsparcia produkcji w procesie triage incydentów aplikacyjnych
- Na podstawie doświadczenia i analizy podejmowanie decyzji o tworzeniu krótkoterminowych rozwiązań w celu przywrócenia działania usług
- Prowadzenie działań w ramach zarządzania incydentami, obejmujących obsługę zgłoszenia incydentu, komunikację z zainteresowanymi stronami oraz terminową eskalację i informowanie o problemach
- Pełnienie roli eksperta ds. aplikacji w przypadku zapytań i próśb biznesowych, aby zapewnić terminową odpowiedź na potrzeby biznesowe
- Proaktywne wyszukiwanie i eskalowanie wszelkich nieprawidłowości w celu zminimalizowania problemów systemowych i/lub przestojów
- Wspieranie działań związanych z analizą przyczyn źródłowych (RCA) oraz w razie potrzeby identyfikowanie i dokumentowanie obejść
- Opracowywanie rozwiązań do ciągłego monitorowania kluczowych funkcji systemu
- W zależności od bieżących potrzeb prowadzenie wewnętrznej komunikacji dotyczącej poważnych incydentów
- Zyskujesz indywidualne wsparcie Service Delivery Managera, który pomoże Ci zaplanować ścieżkę kariery i zadba o Twój komfort i satysfakcję z pracy w projekcie
- Szkolenia, certyfikaty i konferencje - dofinansowujemy lub w pełni pokrywamy koszty rozwoju kompetencji technicznych
- #SmartChange – umożliwiamy zmianę projektu i dobieramy kolejny zgodnie z Twoimi preferencjami
- Dbamy o Twój work-life balance, dlatego poza pracą oferujemy wyjścia integracyjne, aktywności sportowe i inspirujące webinary #edge1talks, które rozwijają i łączą ludzi.
- Aktywność fizyczna – wspieramy sportowe inicjatywy i wynajem sal treningowych
- Pakiet zdrowotny – prywatna opieka, karta sportowa, ubezpieczenie i wsparcie psychologiczne (HearMe)
- Elastyczne benefity – sam decydujesz, na co przeznaczasz punkty w naszym systemie benefitowym
- Bezpłatne lekcje języka angielskiego – dopasowane do Twojego poziomu, idealne do pracy w międzynarodowym środowisku