Head of Category (Non-food)

Michael Page

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 16 dni temu
  • Aplikuj teraz
  • Tworzenie i realizacja strategii sprzedaży i zakupów w kanale omnichannel
  • Rozwój oferty produktowej - analiza trendów, potrzeb klientów i konkurencji
  • Negocjacje z dostawcami i producentami, zarządzanie polityką cenową i promocyjną
  • Koordynacja działań sprzedażowych w kanałach e-commerce, retail i marketplace
  • Analiza wyników sprzedaży i optymalizacja działań
  • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem handlowym
  • Współpraca z zespołem marketingu, trade marketingu, finansów i logistyki
  • Przygotowywanie raportów i analiz
  • Optymalizacja procesów operacyjnych
Tworzenie i realizacja strategii sprzedaży i zakupów w kanale omnichannelZarządzanie kilkuosobowym zespołem Category/Product Managerów
  • Min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w strategicznym zarządzaniu kategorią produktową non-food po stronie sieci retail
  • Doświadczenie w pracy z partnerami handlowymi i prowadzeniu negocjacjacji handlowych
  • Min. 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem i w prowadzeniu dużych projektów handlowych
  • Komunikatywność, inicjatywa, analityczne myślenie, swoboda w prezentacji wyników i planów rozwoju kategorii do zarządu spółki
  • Umiejętność analizy danych i podejmowania decyzji na ich podstawie
  • Silne umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne
Naszym klientem jest firma z branży detalicznej o ugruntowanej pozycji na rynku. Jest to jedna z najdynamiczniej rozwijających się firm technologicznych w Polsce, która dostarcza klientom produkty zarówno online, w sklepach stacjonarnych, jak i poprzez partnerów biznesowych.
  • Stabilne zatrudnienie (UoP lub B2B) i elastyczny model pracy
  • Realny wpływ na strategię i wyniki sprzedaży
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi i technologii
  • Rozwój kompetencji - szkolenia, konferencje, wsparcie mentoringowe
  • Atrakcyjny pakiet finansowy - wynagrodzenie + premia

Michael Page