
Head of Category (Non-food)
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Tworzenie i realizacja strategii sprzedaży i zakupów w kanale omnichannel
- Rozwój oferty produktowej - analiza trendów, potrzeb klientów i konkurencji
- Negocjacje z dostawcami i producentami, zarządzanie polityką cenową i promocyjną
- Koordynacja działań sprzedażowych w kanałach e-commerce, retail i marketplace
- Analiza wyników sprzedaży i optymalizacja działań
- Zarządzanie kilkuosobowym zespołem handlowym
- Współpraca z zespołem marketingu, trade marketingu, finansów i logistyki
- Przygotowywanie raportów i analiz
- Optymalizacja procesów operacyjnych
- Min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w strategicznym zarządzaniu kategorią produktową non-food po stronie sieci retail
- Doświadczenie w pracy z partnerami handlowymi i prowadzeniu negocjacjacji handlowych
- Min. 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem i w prowadzeniu dużych projektów handlowych
- Komunikatywność, inicjatywa, analityczne myślenie, swoboda w prezentacji wyników i planów rozwoju kategorii do zarządu spółki
- Umiejętność analizy danych i podejmowania decyzji na ich podstawie
- Silne umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne
- Stabilne zatrudnienie (UoP lub B2B) i elastyczny model pracy
- Realny wpływ na strategię i wyniki sprzedaży
- Dostęp do nowoczesnych narzędzi i technologii
- Rozwój kompetencji - szkolenia, konferencje, wsparcie mentoringowe
- Atrakcyjny pakiet finansowy - wynagrodzenie + premia