Fundacja Podaj Dalej poszukuje Specjalisty Marketingu i Komunikacji w Dziale Fundraisingu

Armiger Sp. z o.o.

  • Polska
  • Umowa
  • Pełny etat
  • 3 dni temu
Dla naszego Klienta, Fundacji im Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista Marketingu i Komunikacji w Dziale FundraisinguMiejsce pracy: praca zdalna (siedziba Fundacji mieści się w Koninie i tam odbędzie się stacjonarny tygodniowy onboarding)Forma zatrudnienia: umowa o pracę, umowa zlecenie lub B2BWymiar czasu pracy: cały etatWynagrodzenie: 7.000 - 9.000 zł bruttoO FundacjiWyobraź sobie świat, w którym osoby z niepełnosprawnością nie czują się ciężarem, pracują, mają swoje pasje, decydują o sobie i są szczęśliwe. Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ pomaga budować właśnie taki świat.Fundacja istnieje od 2004 roku. Wspieramy osoby, którym niepełnosprawność utrudnia bądź uniemożliwia niezależne życie. Każdego roku otaczamy opieką ponad 250 osób, które chcą żyć normalnie, realizować swoje marzenia i być szczęśliwe. Niepełnosprawność ruchowa, zwłaszcza gdy pojawia się w życiu człowieka nagle, wymaga nauki na nowo podstawowych czynności, reorganizacji dnia codziennego, zmiany planów prywatnych, rodzinnych i zawodowych. Wywołuje w osobach z niepełnosprawnościami obawy o życie obecne i przyszłość. W Fundacji robimy wszystko, aby droga od niepełnosprawności do niezależności była jak najkrótsza, zamieniamy „nie mogę” na „zrobię to!”.Ponad 1/3 zespołu Fundacji stanowią pracownicy z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Wszelką pomoc, wsparcie i udział w zajęciach oferujemy nieodpłatnie. Jest to możliwe dzięki wsparciu wielu ludzi, zaprzyjaźnionych firm, instytucji i organizacji.W związku z realizacją nowych ważnych projektów oraz ciągłym rozwojem Fundacja szuka osoby, która wesprze zespół w budowaniu jak i rozwijaniu relacji ze światem zewnętrznym, z darczyńcami i sponsorami.Kogo szukamySzukamy osoby, która ma doświadczenie w pracy związanej z marketingiem lub komunikacją. Nie musisz mieć doświadczenia w fundraisingu (ale byłoby to Twoim dodatkowym atutem). Jeśli potrafisz zaplanować kampanię promocyjną, dostosować taktyki i narzędzia do różnych person, rozumiesz różnice pomiędzy zasięgiem a konwersją - to właśnie Ciebie szukamy!Twoje zadania· Współtworzenie, prowadzenie i zarządzanie kampaniami marketingowymi dla fundraisingu z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji,· Budowa i ulepszanie lejków marketingowych i fundraisingowych,· Aktywny udział w przygotowywaniu newsletterów oraz redagowanie tekstów i materiałów fundraisingowych (np. w social mediach Fundacji)· Współpraca z mediami; budowanie i update bazy mediów we współpracy z osobą odpowiedzialną za PR,· Bieżące i cykliczne analizowanie wyników prowadzonych działań i kampanii.Szukamy osoby, która· Ma co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy związanej z marketingiem, komunikacją i/lub digital fundraisingiem,· Ma doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingowych, umie dostosować taktykę i narzędzia do różnych person,· Potrafi i lubi redagować oferty, listy, zapytania i tworzyć prezentacje,· Zna oraz umiejętnie wykorzystuje narzędzia marketingowe lub fundraisingowe (np. newsletter, zbiórki publiczne i online, direct mailing, współpraca z mediami, wydarzenia, rozmowy telefoniczne), ma doświadczenie w korzystaniu z narzędzi i systemów mailingowych (np. MailerLite),· Ma doświadczenie w wykorzystaniu social mediów w kampaniach marketingowych,· Korzysta z prostych programów graficznych typu Canva,· Ma doskonałe kompetencje interpersonalne i komunikacyjne, lubi pracować w zespole,· Chce się rozwijać, uczyć, zdobywać nowe doświadczenia, lubi eksperymentować i poszukiwać rozwiązań,· Zna język angielski (poziom B2)· Mile widziane doświadczenie w kampaniach Google Ad Grants, znajomość Meta Ads i/lub Google Ads, , znajomość zasad etycznych fundraisingu.Co oferujemy
  • Pracę z misją, która ma realny sens i wpływ - na życie dzieci, młodzieży i osób dorosłych z różnego rodzaju niepełnosprawnościami,
  • Zaangażowany, życzliwy zespół, który lubi to, co robi,
  • Elastyczną formę pracy: możesz pracować zdalnie, oczekujemy jedynie, że będziesz brać udział w 1-2 stacjonarnych spotkaniach z zespołem w miesiącu (w Koninie lub w Warszawie),
  • Wynagrodzenie: 7 000 - 9 000 brutto (forma zatrudnienia do uzgodnienia).
Jak wygląda nasz proces rekrutacji?Zgłoszenia przyjmujemy do 19.09. 2025. Wypełnij formularz rekrutacyjny i załącz swoje cv.Do 25.09.2025 przeprowadzimy:
  • analizę zgłoszeń,
  • wyślemy do wybranych osób zadanie rekrutacyjne,
  • zaprosimy wybrane osoby na rozmowy online z rekruterem.
Spotkania finalistów z zespołem Fundacji im. Dr Piotra Janaszka Podaj Dalej są zaplanowane na październik 2025 roku w siedzibie Fundacji w Koninie.Decyzję o wyborze osoby, której złożymy ofertę zatrudnienia, chcemy podjąć do 31 października 2025. Chcielibyśmy, aby wybrana osoba rozpoczęła pracę w Fundacji jak najszybciej, ale jeśli Twoje doświadczenie okaże się dla nas szczególnie wartościowe, a masz dłuższy okres wypowiedzenia - jesteśmy otwarci na indywidualne ustalenia i poczekamy na Ciebie 😊.

ngo.pl

Podobne oferty pracy

  • Specjalista ds. marketingu

    FiberLink

    • Kraków, małopolskie
    Firma XYZ należy do czołowych przedsiębiorstw telekomunikacyjnych w województwie małopolskim, oferując swoje usługi zarówno dla firm, instytucji, jak i klientów indywidualnych. Dzi…
    • 2 dni temu
  • Technik Elektryk w dziale R&D

    Gi Group

    • Poznań, wielkopolskie
    W przypadku poszukiwania pracy, która umożliwia rozwój i zdobycie nowych doświadczeń, **Gi Group** może być odpowiednim rozwiązaniem. Firma zapewnia wsparcie na każdym etapie karie…
    • 5 dni temu
  • Staż w Dziale Finansów

    JTI Polska

    • Gostków, dolnośląskie
    • łódzkie
    Witaj! Jesteśmy międzynarodową firmą tytoniową, działającą w 130 krajach na świecie. W naszym portfolio znajdują się takie marki jak Winston, Camel, LD, Ploom i Logic. Mamy 2 lokal…
    • 5 dni temu