
Intern in New Business Department
- Polska
- Praktyka
- Pełny etat
New Business to dział, który szuka nowych firm i klientów dla naszej firmy. To tutaj uczymy się, jak wybrać najlepsze kontakty, jak do nich dotrzeć i jak pokazać naszą ofertę w atrakcyjny sposób. To świetna okazja, żeby zobaczyć, jak wygląda sprzedaż i budowanie relacji „od kuchni”.Będziesz też poznawać narzędzia, które ułatwiają pracę i oszczędzają czas, np. do szybszego przygotowywania wiadomości. W trakcie stażu zapoznasz się także z podstawami działania systemu HubSpot i SalesNavigator - będziesz dodawać wybrane firmy do bazy i uzupełniać podstawowe informacje na ich temat.Rozpoczęcie stażu planowane jest na połowę września 2025 roku i potrwa 3 miesiące (do połowy grudnia 2025) w wymiarze minimum 20 godzin tygodniowo. Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Łodzi i Bydgoszczy, natomiast staż może być prowadzony zdalnie. Jesteśmy elastyczni w kwestii godzin, w których będziesz się z nami spotykać - na początku zależy nam na tym, abyś był/a dostępny/a w godzinach naszej pracy (8-17), abyśmy mogli nauczyć Cię podstaw, jednak w późniejszym okresie będziemy mogli dogadać się w sprawie innych godzin, jeśli będziesz mieć taką potrzebę.Co będziesz robić:
- wyszukiwać i wybierać firmy oraz osoby, które pasują do naszej działalności,
- tworzyć i wysyłać wiadomości na LinkedIn Sales Navigator,
- pomagać przy pozyskiwaniu zgód marketingowych,
- aktualizować dane w prostych systemach i trackerach (Excel, HubSpot),
- wspierać zespół w codziennych zadaniach.
- zainteresowanie sprzedażą B2B i prospectingiem,
- znajomość LinkedIn i podstaw MS Office/Excel,
- komunikatywność i umiejętność pisania prostych, naturalnych wiadomości,
- dostępność 20h tygodniowo.
- doświadczenie w prospectingu lub sprzedaży,
- status studenta lub bycie absolwentem kierunków związanych z biznesem, np. marketing, zarządzanie, biznes, komunikacja, marketing,
- znajomość narzędzi CRM (np. HubSpot) na poziomie podstawowym.
- umowę stażową (możliwość zaliczenia praktyk uniwersyteckich na jej podstawie),
- praktyczne doświadczenie w kontaktach z klientami i sprzedaży,
- naukę obsługi systemu SalesNavigator, HubSpot na poziomie podstawowym,
- opiekę mentora i regularny feedback,
- elastyczną współpracę, w tym możliwość pracy zdalnej.