
Senior Customer Service Analyst with French
- Wrocław, dolnośląskie
- Stała
- Pełny etat
- Obsługa transakcji związanych z zamówieniami, ich statusem, zapytaniami klientów oraz reklamacjami
- Współpraca z kluczowymi klientami w celu budowania relacji i optymalizacji jakości obsługi
- Weryfikacja zamówień pod kątem zgodności z regulacjami firmy
- Analiza procesów obsługi klienta i wdrażanie działań usprawniających (np. skrócenie czasu realizacji zamówień)
- Ścisła współpraca z działami sprzedaży, marketingu, łańcucha dostaw i obsługi reklamacji
- Zarządzanie relacjami z klientami za pomocą Salesforce
- Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących jakości obsługi i wydajności procesów
- Identyfikacja możliwości poprawy jakości danych i optymalizacji procesów
- Wsparcie w szkoleniach i wdrażaniu nowych rozwiązań
- Eskalacja problemów, jeśli zajdzie taka potrzeba
- Możliwość udziału w międzynarodowych delegacjach
- Min. 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta biznesowego
- Znajomość języków angielskiego i francuskiego na poziomie min. B2
- Znajomość programów SAP i/lub Salesforce (lub pokrewnych)
- Wykształcenie wyższe
- Umiejętność pracy zespołowej, determinacja i nastawienie na realizację celów
- Zorientowanie na klienta – umiejętność analizy jego potrzeb i przekładania ich na konkretne działania
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na 12-18 miesięcy
- Zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość pracy hybrydowej (kilka dni pracy z biura w miesiącu)
- Praca na pełny etat pon.-pt. w godzinach 8:00-16:00
- Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
- Pakiet benefitów (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
InfoPraca