
młodszy(-a) specjalista(-ka) relacji z klientem
- Tychy, śląskie
- Stała
- Pełny etat
- umowa o pracę (pierwsza na 7 miesięcy, po zakończeniu okresu wdrożenia możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony),
- pracę stacjonarną w 1 Oddziale w Tychach, ul. Bałuckiego 4,
- lider: Jarosław Broda,
- udział w atrakcyjnym systemie premiowym (z gwarantowaną premią w okresie wdrożeniowym) i w szerokiej ofercie benefitowej.
- masz minimum średnie wykształcenie,
- posiadasz min. 6 miesięcy doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta,
- chcesz się rozwijać w bankowości i zdobywać nową wiedzę,
- cenisz sobie kontakt z ludźmi i długotrwałe relacje oparte na zaufaniu,
- stawiasz sobie ambitne cele i dobrze czujesz się wiedząc do czego dążysz,
- lubisz działać nie tylko indywidualnie, ale też zespołowo i osiągać wspólnie ustalone cele.
- umiejętność porozumiewania się w języku angielskim na poziomie komunikatywnym, umożliwiającym kontakt z klientem zagranicznym i pomoc w wyborze odpowiednich produktów bankowych,
- prawo jazdy kat. B .
- wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowych,
- zapewnienie profesjonalnej obsługi oraz najlepszych doświadczeń związanych z wizytą w oddziale,
- oferowanie i promowanie produktów bankowych,
- realizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowych, za które miesięczne premie na atrakcyjnym poziomie,
- telefoniczny i bezpośredni kontakt z klientami,
- budowanie długotrwałych relacji z klientami banku oraz pozyskiwanie nowych,
- codzienną obsługę transakcji gotówkowych (w oddziałach gotówkowych) i bezgotówkowych w oddziale,
- praca w zgodzie z obowiązującymi procedurami oraz standardami dotyczącymi i realizowanymi we wszystkich kanałach dystrybucji,
- aktywna współpraca pomiędzy jednostkami banku (leadowanie i patrzenie na klienta cross-segmentowo).
- umowę o pracę (pierwszą na 7 miesięcy, po zakończeniu okresu wdrożenia możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony),
- pracę stacjonarną w Oddziale (lokalizacja na początku oferty),
- ubezpieczenie na życie,
- prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego),
- ofertę produktową banku oraz pożyczki na warunkach pracowniczych,
- system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego,
- kartę Multisport oraz aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary,
- możliwość udziału w wolontariacie,
- dodatkowe świadczenia socjalne (np. wyprawka dla dzieci),
- benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, praca hybrydowa, jeśli charakter pracy na to pozwala,
- program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w naszym banku.
- Na bank nie wrzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań.
- Pierwsze szkolenie będzie trwało 6 miesięcy w ramach Akademii Rozwoju Mocy.
- Po 3 miesiącach zaczniesz realizować część planu sprzedażowego i otrzymywać pierwsze premie.
- Przez pierwsze miesiące pokażemy Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowiemy na wszystkie pytania.
- Po okresie wdrożenia zaczniesz w pełni realizować plany sprzedażowe.