
KOORDYNATOR ds. SPRZEDAŻY
- Szczecin, zachodniopomorskie
- Stała
- Pełny etat
- koordynowanie i monitorowanie funkcjonowania placówek pocztowych i agencji pocztowych w zakresie m.in.: sprzedaży towarów i usług, wiedzy produktowej i sprzedażowej pracowników,
- współpraca z Naczelnikami Mikroregionów w zakresie działań sprzedażowych,
- inicjowanie i koordynacja działań aktywizujących sprzedaż,
- realizacja planów sprzedażowych i jakościowych w placówkach,
- wizyty w placówkach pocztowych zgodnie z przyjętym harmonogramem.
- masz wykształcenie minimum średnie,
- masz doświadczenie zawodowe w realizacji planów sprzedażowych,
- znasz usługi pocztowe,
- sprawnie obsługujesz pakiet MS Office,
- potrafisz analizować dane i wyciągać wnioski,
- jesteś osobą komunikatywną oraz lubisz pracować w zespole.
- prawo jazdy kat. B i zgoda na używanie własnego samochodu do celów służbowych.
pierwszych trzech miesięcy pracyatrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życiedofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnychdostęp do platformy językowejpożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowejkartę Multisport na korzystnych warunkach, pocztowe grupy sportowekarty rabatowe na paliwo oraz zniżki u partnerów biznesowychZainteresowała Cię oferta? Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!