
Młodszy specjalista ds. reklamacji
- mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
Młodszy specjalista ds. reklamacji
MłSPREK.082025Opis stanowiska:
- Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych w systemach.
- Monitorowanie obiegu zgłoszeń i terminowości ich rozpatrywania.
- Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do rozpatrzenia reklamacji.
- Utrzymywanie niezbędnego kontaktu z klientem w trakcie procesu reklamacyjnego.
- Współpraca z innymi działami w zakresie analizy i rozwiązania zgłoszeń.
- Zapewnienie wysokiego standardu obsługi i dbałość o pozytywny wizerunek firmy.
- Minimum 1 rok doświadczenia w obszarze reklamacji, obsługi klienta lub serwisu.
- Dobra znajomość kodeksu cywilnego (w zakresie praw konsumenta)
- Umiejętność pracy w MS Office (szczególnie Excel i Outlook)
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
- Skrupulatność, odpowiedzialność i umiejętność organizacji pracy własnej.
- Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku, z uwzględnieniem napiętych terminów realizacji.
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Niezbędne narzędzia do pracy.
- Siłownia i Kort do Squasha: bezpłatny dostęp do siłowni i kortu do squasha na terenie firmy
- Parking :Przestronny parking dla aut i rowerów.
- Wsparcie Finansowe na Zakup Okularów: Umożliwiamy dofinansowanie zakupu okularów.
- Nagrody za Polecenia Pracownicze: Wynagradzamy Cię za rekomendację nowych pracowników.
- Prywatna Opieka Medyczna i Ubezpieczenie na Życie: Dbamy o Twoje zdrowie i bezpieczeństwo.
- Karta MultiSport: Dostęp do wielu obiektów sportowych.
- Napoje: Kawa,herbata.
- Wydarzenia Integracyjne:Organizujemy imprezy i spotkania, które sprzyjają integracji zespołu.
Jobdesk.pl