
Aglomeracyjny Kierownik / Kierowniczka Centrum Reklamacji & Interwencji
- podkarpackie
- Wolontariat
- Pełny etat
- minimum rocznego doświadczenia na stanowisku Kierownika Administracji w InPost
- doświadczenia w zarządzaniu i motywowaniu zespołu
- bardzo dobrych umiejętności planowania, organizacji pracy własnej i pracy zespołu
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excel
- wysokiej kultury osobistej i nastawienia na profesjonalną obsługę klienta
- chęci do pracy oraz zdobywania nowych doświadczeń
- zaangażowania we współpracę z zespołem oraz z klientami
- prawo jazdy B
- pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
- możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
- narzędzia do pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)
- partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
- system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
- platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
- program rekomendacji pracowniczych
- możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. Tour de InPost, Runmageddon, Poland Business Run)