Specjalistka / Specjalista ds. relacji i wsparcia klienta (oddział bez obsługi kasowej)

mBank

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 18 dni temu
Specjalistka / Specjalista ds. relacji i wsparcia klienta (oddział bez obsługi kasowej)Miejsce pracy: Warszawalokalizacja i tryb pracy: ul. Marszałkowska 126/134 w Warszawie, praca stacjonarnaforma zatrudnienia / wymiar pracy: umowa o pracę, pełny etatzespół / dział: sieć sprzedaży bankowości detalicznejw tej roli będziesz
odpowiadać za:
  • sprzedaż produktów bankowych (m.in. konta, kredyty, fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia)
  • pozyskiwanie nowych klientów
  • budowanie długotrwałych relacji z klientami bankowości detalicznej
  • promowanie zdalnych kanałów dystrybucji
  • realizowanie ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych
  • budowanie pozytywnego wizerunku mBanku
zaaplikuj, jeśli:
  • masz doświadczenie w aktywnej sprzedaży - pożądane doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych
  • posiadasz wiedzę z zakresu produktów kredytowych dla osób fizycznych oraz firm
  • posiadasz​ podstawową wiedzę o funduszach inwestycyjnych
  • potrafisz budować długotrwałe relacje i łatwo nawiązujesz kontakty
  • konsekwentnie realizujesz założone cele
  • ważne jest dla Ciebie zdobywanie nowych umiejętności
  • posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe
Twój rozwój:
  • jasno określone warunki awansów stanowiskowych w ramach ścieżek karier (od młodszego specjalisty do eksperta)
  • możliwość wybrania specjalizacji w ramach ścieżki rozwoju (klient zamożny lub firmowy)
  • możliwość rozwijania kompetencji w programie menadżerskim lub mentorskim
  • udział w Uniwersytecie Bankowości Detalicznej: fakultety z kreatywności, umiejętności sprzedażowych, digitalizacji, kompetencji liderskich, VUCA oraz rozwój pasji i zainteresowań
  • wykłady, warsztaty, szkolenia, spotkania z inspirującymi ludźmi
  • dostęp do wewnętrznych programów rozwojowych Grupy mBank
dostaniesz od nas:
  • system prowizyjny dostosowany do Twoich zadań
  • konkursy sprzedażowe z nagrodami
  • dofinansowanie do opieki medycznej LuxMed
  • dofinansowanie świąt, wypoczynku, ZFŚS
  • możliwość udziału w procesach rekrutacji wewnętrznej
  • dostęp do aplikacji Legimi, LinkedIn Learning, do nauki języków obcych
  • rozwój zainteresowań w ramach Pasji mBanku
  • nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach programu poleceń
o mBanku:
  • W mBanku dzisiaj tworzymy jutro. U nas możesz angażować się w inicjatywy, które mają wpływ na środowisko i ludzi wokół nas. Prowadzimy Fundację, która wspiera dzieci i młodzież w nauce matematyki. Co roku gramy razem z WOŚP!
  • U nas odkryjesz, a także rozwiniesz swoje talenty i mocne strony dzięki badaniu Gallupa. Zapewnimy Ci także dostęp do kursów i szkoleń. Prawie 2500 pracowników jest z nami już ponad 10 lat i zupełnie nas to nie dziwi. Wciąż znajdują nowe możliwości rozwoju w Grupie mBanku
  • Jesteśmy partnerem, nie tylko pracodawcą. Dbamy o to, by nasze procesy były inkluzywne. Cenimy różnorodność. Jesteśmy otwarci na ludzi różnych ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, język, wyznanie, narodowość, przekonania, pochodzenie, orientację seksualną, tożsamość płciową, status rodzinny czy styl życia. Czerpiemy z szerokiego wachlarza cech, talentów i doświadczeń naszego zespołu.
Administrator danych: mBank S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 18, dalej nazywany „Bankiem” (dane rejestrowe: Nr KRS 0000025237, wpis do Rejestru Przedsiębiorców Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy, NIP: 526-021-50-88, według stanu na dzień 01.01.2018 r. kapitał zakładowy mBanku S.A. (w całości wpłacony) wynosi 169.401.468 złotych jest administratorem Pani/Pana danych osobowych i będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe podane w aplikacji i kwestionariuszu aplikacyjnym dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacji.Informujemy, że podanie danych osobowych w aplikacji i kwestionariuszu aplikacyjnym, którego zakres wynika z przepisów Kodeksu Pracy oraz przepisów szczególnych związanych z zatrudnieniem, jest dobrowolne, choć niezbędne i jako takie jest warunkiem udziału w procesie rekrutacji, a odmowa podania danych uniemożliwia dalszy udział w procesie rekrutacji. W przypadku podania przez Panią/Pana szerszego zakresu informacji niż wynikający z kwestionariusza aplikacyjnego, Bank będzie przetwarzał takie informacje tylko jeśli wyrazi Pani/Pan dodatkową zgodę na przetwarzanie takich danych osobowych. W takim przypadku, ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych za pomocą skrzynki pocztowej: RODOdlapracownikó dostępnej ze strony (dotyczy kandydatów do pracy, byłych pracowników i współpracowników). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny dla celów procesu rekrutacyjnego, jego raportowania oraz badania, ale nie dłużej niż przez okres 3 lat od daty ostatniego aplikowania.Bank w celu związanym z prowadzeniem rekrutacji może przekazać Pani/Pana dane osobowe następującym podmiotom: placówkom partnerskim mBank SA, spółkom z Grupy mBank: mLeasing Sp. z o.o., mFaktoring SA, mBank Hipoteczny SA i mInvestment Banking SA, mTowarzystwu Funduszy Inwestycyjnych SA, 7N CIM Sp. z o.o., Mellon Sp. z o.o oraz pracownikom (pracującym na wyłączność dla mBank SA) Randstad Services APO Sp. z o.o. S.K.Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych i ich sprostowania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przeniesienia dostarczonych przez Pana/Panią danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesie rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pani/Pana danych osobowych. W celu realizacji powyższych uprawnień, należy skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: .Aplikując, wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie przez mBank swoich danych osobowych zawartych w niniejszym kwestionariuszu aplikacyjnym i aplikacji na potrzeby rekrutacji. Jednocześnie oświadczasz, że podanie przez Panią/Pana danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie pracy i innych właściwych ustaw jest dobrowolne i dla Pani/Pana korzystne.

mBank

Podobne oferty pracy

  • SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

    HR-Line

    • Warszawa, mazowieckie
    O NAS: HRO Personnel to dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, …
    • 1 miesiąc temu
    • Aplikuj teraz
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Medicover

    • Warszawa, mazowieckie
    Centrum Medyczne Damiana jest jednostką współpracującą z firmą Medicover, które jest liderem na rynku prywatnej opieki zdrowotnej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jakość świadczonych…
    • 1 miesiąc temu
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever

    • Warszawa, mazowieckie
    Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim 🚀 Dołącz do nas w Foundever! 🚀 Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży firm dostarczających rozwiązan…
    • 9 dni temu