Specjalista ds. administracji

Grafton Sp. Z o.o.

  • Kraków, małopolskie
  • Tymczasowa
  • Pełny etat
  • 16 godzin temu
Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się jedynie do znalezienia pracy; istotne jest również **dopasowanie** optymalnego miejsca zatrudnienia do umiejętności, osobowości oraz celów zawodowych kandydata.W działaniach tych nie koncentruje się wyłącznie na kwalifikacjach zawodowych – uwzględnia także styl pracy oraz aspiracje. Dzięki temu możliwe jest znalezienie najlepszych ofert, które są zgodne z oczekiwaniami kandydatów.Firma współpracuje z licznymi przedsiębiorstwami z różnych branż na terenie całej Polski, co stwarza szeroki wachlarz możliwości rozwoju kariery. Jej obecność w największych miastach, takich jak Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Katowice i Łódź, a także realizacja projektów w Trójmieście, umożliwia skuteczne działania na rzecz zarówno kandydatów, jak i pracodawców.W Grafton Recruitment kładzie się duży nacisk na komunikację, rozwój oraz wellbeing. Zespół angażuje się w budowanie ścieżki kariery kandydatów, oferując profesjonalne wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego.Dla jednego z naszych klientów z branży elektroniki przemysłowej, poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. administracjiAdministratorami danych osobowych są Grafton Recruitment Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, Rondo Daszyńskiego 1 (KRS: 0000744760) oraz podmioty wskazane w Polityce Prywatności. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: iod(at)gigroup.com lub pisemnie na adres siedziby. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c lub lit. a (w zakresie przetwarzania danych w oparciu o zgodę). Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenie RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. Podanie danych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w prowadzonej rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonych rekrutacji - nie dłużej niż 48 miesięcy od ostatniej aktywności użytkownika albo do momentu odwołania wyrażonej zgody. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją oraz decydujące o zatrudnieniu, dział kadr i płac oraz osoby odpowiadające za nadzór IT, nadzór nad poprawnością działań rekrutacyjnych w tym prawnicy. Przysługujące prawa: masz prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, cofnięcia wyrażonej zgody, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danychInformujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Zakres obowiązków:
  • Ogólne wsparcie w administrowaniu i utrzymaniu narzędzia do zarządzania przestrzenią biurową - Space IQ, w celu optymalnego rozdziału przestrzeni biurowej oraz kontroli wykorzystania i użytkowania miejsc pracy.
  • Koordynacja obszaru parkingowego w budynku biurowym oraz bazy danych związanych z regulacjami dotyczącymi miejsc parkingowych.
  • Raportowanie i koordynacja rozliczeń za wynajem - zarówno przestrzeni biurowej, jak i miejsc parkingowych.
  • Planowanie i organizowanie relokacji pracowników.
  • Koordynacja zakupu mebli oraz nadzór nad magazynami.
  • Wsparcie przy zmianach w aranżacji przestrzeni biurowej oraz przy projektach związanych z wymianą wyposażenia.
  • Utrzymanie zasobów związanych z salami, w tym zarządzanie systemem rezerwacji w Outlook.
  • Prowadzenie dokumentacji zdjęciowej oraz portfolio planów przestrzeni biurowej.
  • Pełne wsparcie w realizacji potrzeb zespołów, aby środowisko pracy było bardziej efektywne i przyjazne dla użytkowników.
  • Współpraca z wewnętrznymi działami w zakresie utrzymania infrastruktury biurowej oraz środków trwałych w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania biura na co dzień.
WYMAGANIA:Oczekiwania wobec Kandydata:
  • Doświadczenie zawodowe: minimum 3+ lat doświadczenia w administracji
  • Znajomość języka angielskiego: średniozaawansowana
  • Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
  • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne
  • Umiejętność efektywnego ustalania priorytetów
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Proaktywność i dbałość o szczegóły
OFERUJEMY:Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę na czas określony - 1,5 roku
  • Stacjonarną pracę w godzinach 7:30-15:30
  • Lokalizacje miejsca pracy: Kraków Śródmieście
  • Benefity pozapłacowe: karta Multisport, pakiet medyczny
  • Program szkoleniowy (stanowiskowy)
  • Niezbędne narzędzia do pracy

Aplikuj.pl