
Service Manager
- Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
- Stała
- Pełny etat
- Nadzór nad bezpośrednimi relacjami z klientem (w tym klientem globalnym)
- Aktywny udział w rozwoju i budowaniu struktury działu serwisowego
- Organizowanie oraz koordynowanie działań uruchomieniowych, serwisowych i posprzedażowych (w tym gwarancyjnych)
- Odpowiedzialność za proces sprzedaży części zamiennych i usług serwisowych
- Współpraca z działem konstrukcyjnym oraz logistyką
- Przygotowywanie ofert i wycen usług oraz części zamiennych
- Zarządzanie zespołem serwisantów i techników
- Weryfikacja wycen i nadzór nad realizacją usług serwisowych
- Udział w wybranych działaniach serwisowych u klientów
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/ C1 (kontakt z klientem globalnym)
- Gotowość do częstych wyjazdów służbowych ( cały świat)
- Wykształcenie techniczne oraz chęć do podnoszenia swoich kwalifikacji.
- Doświadczenie na stanowisku związanym z serwisem, automatyzacją lub uruchomieniami
- Znajomość procesów serwisowych oraz cyklu życia produktu (w tym posprzedażowego)
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
- Umiejętność zarządzania zespołem
- Umięjętność budowania długofalowych relacji z klientem
- Proaktywność i samodzielność w wykonywaniu zadań
- Umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu
- Znajomość systemów ERP/CRM, doświadczenie w ofertowaniu – mile widziane
- Pracę w firmie będącej liderem w swojej branży
- Udział w tworzeniu nowoczesnego działu serwisowego w międzynarodowej organizacji
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
- Atrakcyjny system premiowy
- Stabilne zatrudnienie i realna możliwość rozwoju
- Pakiet relokacyjny
- Dofinansowanie do urlopu
Gowork