starszy referent

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

  • Zielona Góra, lubuskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 4 dni temu
KOMENDA MIEJSKA POLICJI W ZIELONEJ GÓRZECzym będziesz się zajmowaćOsoba na tym stanowisku:
  • Archiwizuje całość dokumentacji w Komisariacie Policji II w zakresie książek, rejestrów Zespołu Prezydialnego oraz dokumentacji prewencyjnej i dochodzeniowej funkcjonariuszy i dokumentacji niejawnej.
  • Sporządza spisy archiwalne w systemach informatycznych i wykazów teczek z dokumentami wytworzonymi w KP II i przeznaczonymi do archiwizacji oraz przekazywanie ich do archiwum w celu rozliczania dokumentacji po wykorzystaniu;
  • Prowadzi system SWOP, w celu właściwego rozliczania czasu pracy funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Komisariatu Policji II w Zielonej Górze;
  • Zapoznaje w sposób udokumentowany funkcjonariuszy i pracowników Komisariatu z wpływajacymi aktami prawnymi i innymi dokumentami, w celu realizacji ustatowych zadań Policji;
  • Przekazuje oraz odbiera akta i inną dokumentację z Prokuratury oraz jednostek i komórek organizacyjnych
  • Prowadzi ewidencję sprzętu uzbrojenia, mundurowego i techniki biurowej będącej na stanie Komisariatu, w tym indywidualnego zestawienia ww. sprzetów będacych na stanie funkcjonariuszy i pracpwników Kmisariatu, w celu właściwej gospodarkii materiałowej;
  • pobiera i rozlicza bony na posiłek profilaktyczny oraz napoje chłodzące dla uprawnionych funkcjonariuszy KP II w celu spełnienia określonych wymogów pracy w uciążliwych warunkach;
Kogo poszukujemyPotrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniajace do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" - w przypadku braku - zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów -nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczeni lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
  • oświadczenie kandydata - zgodnie z art.4a ustawy z dnia 14 kwietnia 2023r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw - czy od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracował/nie pracował, pełnił/nie pełnił służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub był/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnieniu informacji o dokumentach oranów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20%- nagrody jubileuszowe; dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw."trzynastka")- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych;- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca biurowa w podstawowym systemie czasu pracy, w dni robocze w godz.
7:30-15:30;- praca biurowa w tym przy komputerze;Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:- praca przy monitorze ekranowym do połowy dobowego wymiaru czasu pracy;- pomieszczenie biurowe z oświetleniem naturalnym i sztucznym, umiejscowione
w budynku KP II w Zielonej Górze I pietro, bez windy i podjazdu- wymuszona pozycja ciała.Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, z brakiem wskazania konkretnego wydziału i stanowiska, przesłane po terminie nie bedą rozpatrywane;-ofertę wraz z wymaganymi w ogłoszeniu załącznikami prześlij/przekaż w zaklejonej kopercie z podaniem swojego imienia i nazwiska oraz numeru ogłoszenia;- kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata;- planowane rozpoczęcie pracy - w ciągu 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia, zatrudnienie nowego pracownika może nastapić po nadaniu upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" przez Pełnomocnika Komendanta Miejskiego Policji ds. Ochrony informacji niejawnych-wzory oświadczeń oraz klauzula informacyjna są dostępne do pobrania na stronie//zielona-gora.bip.policja.gov.plPlanujemy następujące metody/techniki naboru:- metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna ( w zależności od ilości złożonych aplikacji zastrzega się możliwość odstapienia od przeprowadzenia testu wiedzy).

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów