
starszy referent
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
- Zielona Góra, lubuskie
- Stała
- Pełny etat
- Archiwizuje całość dokumentacji w Komisariacie Policji II w zakresie książek, rejestrów Zespołu Prezydialnego oraz dokumentacji prewencyjnej i dochodzeniowej funkcjonariuszy i dokumentacji niejawnej.
- Sporządza spisy archiwalne w systemach informatycznych i wykazów teczek z dokumentami wytworzonymi w KP II i przeznaczonymi do archiwizacji oraz przekazywanie ich do archiwum w celu rozliczania dokumentacji po wykorzystaniu;
- Prowadzi system SWOP, w celu właściwego rozliczania czasu pracy funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Komisariatu Policji II w Zielonej Górze;
- Zapoznaje w sposób udokumentowany funkcjonariuszy i pracowników Komisariatu z wpływajacymi aktami prawnymi i innymi dokumentami, w celu realizacji ustatowych zadań Policji;
- Przekazuje oraz odbiera akta i inną dokumentację z Prokuratury oraz jednostek i komórek organizacyjnych
- Prowadzi ewidencję sprzętu uzbrojenia, mundurowego i techniki biurowej będącej na stanie Komisariatu, w tym indywidualnego zestawienia ww. sprzetów będacych na stanie funkcjonariuszy i pracpwników Kmisariatu, w celu właściwej gospodarkii materiałowej;
- pobiera i rozlicza bony na posiłek profilaktyczny oraz napoje chłodzące dla uprawnionych funkcjonariuszy KP II w celu spełnienia określonych wymogów pracy w uciążliwych warunkach;
- Wykształcenie: średnie
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniajace do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" - w przypadku braku - zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów -nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczeni lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
- oświadczenie kandydata - zgodnie z art.4a ustawy z dnia 14 kwietnia 2023r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw - czy od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracował/nie pracował, pełnił/nie pełnił służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub był/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnieniu informacji o dokumentach oranów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
7:30-15:30;- praca biurowa w tym przy komputerze;Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:- praca przy monitorze ekranowym do połowy dobowego wymiaru czasu pracy;- pomieszczenie biurowe z oświetleniem naturalnym i sztucznym, umiejscowione
w budynku KP II w Zielonej Górze I pietro, bez windy i podjazdu- wymuszona pozycja ciała.Dodatkowe informacje
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.