Specjalista ds. Sprzedaży
SIG
- Olsztyn, warmińsko-mazurskie
- Stała
- Pełny etat
- Bieżąca obsługa klienta
- Przyjmowanie oraz rejestrowanie zamówień sprzedaży w wewnętrznym systemie
- Przygotowywanie ofert handlowych
- Weryfikacja stanów magazynowych
- Procesowanie potrzeb transportowych do osoby odpowiedzialnej za logistykę
- Kompletowanie dokumentów sprzedaży
- Doświadczenie handlowe na podobnym stanowisku
- Znajomości produktów i rynku branży budowlanej
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Zdolności analityczne
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Samodzielność, inicjatywa oraz wysoka motywacja do działania
- Dobra organizacja pracy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-15:00 lub 08:00-16:00
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy
- Duży zakres samodzielności i możliwość realizowania własnych pomysłów
- Pracę w firmie o dojrzałej kulturze organizacyjnej
- Platformę wspierającą dobrostan pracowników
- Możliwość skorzystania z opieki medycznej bądź karty sportowej
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie
- Kompleksowy program szkoleń oraz warsztatów rozwijających kwalifikacje (produktowe, sprzedażowe i inne)
- Udział w programie wdrożeniowym nowego pracownika (wyposażenie w wiedzę niezbędna na danym stanowisku)
- Program szkoleń e-learningowych z zakresu zasad funkcjonowania działalności
- Zniżki na firmowe produkty i usługi
- Udział w inicjatywach charytatywnych
- Bezpieczne warunki pracy
Praca.pl