
specjalista
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Uczestniczy w kontrolach i przeszukaniach prowadzonych u przedsiębiorców w celu gromadzenia dowodów wskazujących na stosowanie praktyk ograniczających konkurencję (w tym w zakresie przedsięwzięć finansowanych z wykorzystaniem środków przekazywanych przez Unię Europejską).
- Analizuje zawiadomienia i sygnały o nieprawidłowościach oraz dane uzyskane w toku postępowania wyjaśniającego pod kątem sporządzenia wniosku do sądu o wydanie zgody na przeszukanie (w tym w zakresie przedsięwzięć finansowanych z wykorzystaniem środków przekazywanych przez Unię Europejską).
- Przygotowuje kontrole i przeszukania od strony organizacyjnej i logistycznej. W tym celu kontaktuje się z instytucjami zewnętrznymi (policja) oraz komórkami organizacyjnymi Urzędu w celu zapewnienia sprawnego przebiegu przeszukania.
- Pozyskuje publicznie dostępne informacje w drodze tzw. białych wywiadów oraz dokonuje ich analizy w celu przygotowania kontroli przeszukania, w tym w zakresie przedsięwzięć finansowanych z wykorzystaniem środków przekazywanych przez Unię Europejską.
- Analizuje orzecznictwo krajowe i unijne oraz rozwiązania praktyczne odnoszące się do kontroli i przeszukań w sprawach antymonopolowych
- Analizuje dane elektroniczne pozyskane podczas przeszukania pod kątem ich wykorzystania jako dowodów w postępowaniu antymonopolowym.
- Wykształcenie: wyższe magister prawa
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w zakresie stosowania prawa
- Wiedza i umiejętność jej praktycznego zastosowania z zakresu prawa antymonopolowego, kpa i kpc, orzecznictwa antymonopolowego, podstaw ekonomii.
- Posiadanie kompetencji: komunikacja, myślenie analityczne.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w zakresie prawa antymonopolowego lub postępowania cywilnego i administracyjnego lub prawa spółek lub prawa działalności gospodarczej lub prawa zamówień publicznych
- Posiadane kompetencje: kreatywność.
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę;
- dodatek do wynagrodzenia za staż pracy powyżej 5 lat (od 5% do 20% wynagrodzenia);
- dodatkowe wynagrodzenie roczne - „13tka”;
- nagrody jubileuszowe (od 20 lat pracy przyznawane co 5 lat);
- elastyczny czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 7.00 a 09.00);
- możliwość pracy zdalnej na umotywowany wniosek pracownika;
- gwarantowany program rozwoju zawodowego: różnorodny pakiet szkoleń (grupowych i indywidualnych), dofinansowanie do studiów i studiów podyplomowych, aplikacji radcowskiej, szkoleń językowych, platforma do nauki języka angielskiego i niemieckiego, biblioteka na terenie Urzędu;
- atrakcyjny pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego/jej dzieci, dofinansowanie sportu i kultury, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pomoc finansowa w związku ze zwiększonymi wydatkami w okresie świąteczno-zimowym;
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych;
- możliwość zakupu na preferencyjnych warunkach karty sportowej Multisport oraz pakietu medycznego w ramach grupowego ubezpieczenia pracownika;
- możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych;
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej;
- owocowe wtorki;
- sala aktywności;
- udogodnienia dla rowerzystów: pomieszczenie do przechowywania rowerów w siedzibie Urzędu;
- doskonałą, dobrze skomunikowaną lokalizację – w centrum Warszawy (blisko stacji metro „Centrum” i "Świętokrzyska", stacji SKM „Śródmieście”, stacji PKP „Centrum”)
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
- Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
- Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy).
- Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
- Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
https://uokik.gov.pl/bip/sygnalisci-wewnetrzniPlanujemy następujące metody/techniki naboru:
- sprawdzian wiedzy
- rozmowa kwalifikacyjna