Asystent/ka administracyjny/a

Grafton Sp. Z o.o.

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 16 dni temu
Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się jedynie do znalezienia pracy; istotne jest również **dopasowanie** optymalnego miejsca zatrudnienia do umiejętności, osobowości oraz celów zawodowych kandydata.W działaniach tych nie koncentruje się wyłącznie na kwalifikacjach zawodowych – uwzględnia także styl pracy oraz aspiracje. Dzięki temu możliwe jest znalezienie najlepszych ofert, które są zgodne z oczekiwaniami kandydatów.Firma współpracuje z licznymi przedsiębiorstwami z różnych branż na terenie całej Polski, co stwarza szeroki wachlarz możliwości rozwoju kariery. Jej obecność w największych miastach, takich jak Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Katowice i Łódź, a także realizacja projektów w Trójmieście, umożliwia skuteczne działania na rzecz zarówno kandydatów, jak i pracodawców.W Grafton Recruitment kładzie się duży nacisk na komunikację, rozwój oraz wellbeing. Zespół angażuje się w budowanie ścieżki kariery kandydatów, oferując profesjonalne wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego.Dla naszego klienta, międzynarodowej linii lotniczej, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Asystent/ka HR - administracyjny/a.(miejsce pracy: lotnisko Chopina)Administratorami danych osobowych są Grafton Recruitment Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, Rondo Daszyńskiego 1 (KRS: 0000744760) oraz podmioty wskazane w Polityce Prywatności. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: iod(at)gigroup.com lub pisemnie na adres siedziby. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c lub lit. a (w zakresie przetwarzania danych w oparciu o zgodę). Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenie RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. Podanie danych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w prowadzonej rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonych rekrutacji - nie dłużej niż 48 miesięcy od ostatniej aktywności użytkownika albo do momentu odwołania wyrażonej zgody. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją oraz decydujące o zatrudnieniu, dział kadr i płac oraz osoby odpowiadające za nadzór IT, nadzór nad poprawnością działań rekrutacyjnych w tym prawnicy. Przysługujące prawa: masz prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, cofnięcia wyrażonej zgody, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danychInformujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Twoje zadania:
  • Obsługa przychodzących wiadomości e-mail/połączeń telefonicznych
  • Zarządzanie korespondencją
  • Zamawianie i zarządzanie materiałami biurowymi
  • Zarządzanie sprzętem biurowym
  • Zarządzanie dokumentacją, umowami i aktami osobowymi pracowników
  • Organizacja spotkań i lokalnych wydarzeń
  • Zarządzanie nowymi pracownikami, prowadzenie szkoleń administracyjnych i przekazywanie listów powitalnych
  • Zarządzanie świadczeniami pracowniczymi, w tym: kartami parkingowymi, ofertami sportowymi i pakietami medycznymi
  • Przygotowywanie protokołów ze spotkań, dokumentów dyscyplinarnych i pochwalnych
  • Prowadzenie ewidencji urlopów pracowników
WYMAGANIA:Czego oczekujemy:
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2+/C1)
  • doskonałe umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem
  • umiejętność komunikacji pisemnej i ustnej oraz rozwiązywania problemów
  • biegła znajomość pakietu MS Office (Word, Excel i PowerPoint)
  • doskonała wydajność pracy i pozytywne nastawienie
  • doświadczenie w pracy biurowej będzie dodatkowym atutem
OFERUJEMY:Benefity:
  • praca od 9 do 17 od poniedziałku do piątku
  • możliwość zdobycia doświadczenia w branży lotniczej
  • praca w międzynarodowym środowisku
  • miejsce pracy: Lotnisko Chopina w Warszawie
  • możliwość wykupienia prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport

Aplikuj.pl