Młodszy Specjalista w dziale Obsługi Klienta
Auto1 Group
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Obsługa infolinii obsługowo - informacyjnej dla klientów indywidualnych oraz badanie satysfakcji klientów po zakupie
- Obsługa komunikacji mailowej
- Obsługa zgłoszeń otrzymywanych od klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów i procedur
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
- Kontrola prawidłowego obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja
- Doświadczenie w pracy w obsłudze klienta
- Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania pozytywnych relacji z klientami
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Odporność na stres
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min.B1
- Mile widziane zainteresowanie branżą motoryzacyjną
- Mile widziane doświadczenie w rejestracji samochodów i składaniu deklaracji akcyzowych
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Benefity pozapłacowe (karta sportowo-rekreacyjna, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe i wiele więcej)
- Otwartość na wdrażanie nowych pomysłów usprawniających działanie firmy
- Przyjazną atmosferę pracy w zespole nastawionym na współpracę