Performance Marketing Manager
Michael Page
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Opracowywanie i wdrażanie strategii performance marketingu w celu zwiększenia sprzedaży i wzrostu zaangażowania klientów
- Zarządzanie budżetem marketingowym i alokacja środków na poszczególne kanały reklamowe, takie jak reklamy płatne w mediach społecznościowych, kampanie PPC, remarketing itp.
- Planowanie i realizacja kampanii marketingowych online, w tym kampanii Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, LinkedIn Ads itp.
- Analiza wyników kampanii i optymalizacja działań w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników ROI
- Monitorowanie wskaźników kluczowych i raportowanie wyników marketingowych dla zarządu
- Identyfikacja nowych trendów i możliwości w obszarze performance marketingu oraz wprowadzanie innowacji do strategii marketingowej
- Współpraca z zespołem kreatywnym i innymi działami firmy w celu zapewnienia spójności działań marketingowych
- Doświadczenie na stanowisku Performance Marketing Managera lub podobnym stanowisku
- Znajomość narzędzi i platform reklamowych, takich jak Google Ads, Facebook Business Manager, Google Analytics, itp.
- Umiejętność analizy danych i interpretacji wyników kampanii marketingowych
- Dobra znajomość strategii i trendów w performance marketingu
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność pracy w zespole
- Kreatywność i zdolność do generowania innowacyjnych pomysłów
- Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z marketingiem lub zarządzaniem)
- Konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy
- Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej
- Pakiet benefitów pozapłacowych
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
- Przyjazne środowisko pracy i możliwość współpracy z doświadczonym zespołem