
Specjalista ds. obsługi merchantów
- Poznań, wielkopolskie
- Umowa
- Pełny etat
- umowa zlecenie - jasne zasady współpracy i regularne godziny pracy
- hybrydowy model pracy - docelowo część dni zdalnie, część z biura w Poznaniu
- praca od poniedziałku do piątku - 8 godzin dziennie, z elastycznym podejściem do godzin startu
- pracę w młodym, wspierającym zespole i dobrą energię każdego dnia!
- obsługa zgłoszeń od merchantów za pośrednictwem systemu ticketowego (Jira) i wewnętrznych narzędzi
- weryfikacja zgłoszeń dotyczących wariantów produktów oraz brakujących informacji w ofercie
- dodawanie i aktualizacja produktów w systemie zgodnie z procedurami i zgłoszeniami
- proaktywna współpraca z zespołem - rozwiązywanie problemów i przekazywanie sugestii dotyczących narzędzi
- wsparcie administracyjne - porządkowanie danych produktowych i dbanie o spójność informacji w systemach
- przestrzeganie procedur i standardów jakości przy realizacji codziennych zadań
- znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1
- swobodnej i poprawnej komunikacji w języku polskim
- komunikatywności, umiejętności analitycznych i pracy zespołowej
- mile widziane: pierwsze doświadczenie w pracy z klientem - np. w contact center, biurze obsługi lub w pracy biurowej związanej z obsługą danych i dokumentów. Ważna jest dla nas umiejętność sprawnej, jasnej i życzliwej komunikacji
Jobs.pl