Specjalista ds. obsługi merchantów

Randstad

  • Poznań, wielkopolskie
  • Umowa
  • Pełny etat
  • 8 dni temu
Chcesz zacząć karierę w e-commerce i poznać procesy, które stoją za ofertami produktowymi?Dołącz do zespołu i wspieraj jedną z największych platform zakupowych online!Nie musisz mieć dużego doświadczenia - ważna jest dokładność, chęć nauki i gotowość do pracy z danymi. Jeśli Excel to Twój dobry znajomy, potrafisz działać według instrukcji i cenisz sobie uporządkowaną pracę - to świetne miejsce na rozwój.Wspólnie tworzymy i poprawiamy warianty produktów, wspierając merchantów w ich codziennym działaniu. Twoje pomysły i zaangażowanie mają znaczenie - dołącz do zespołu, który naprawdę kształtuje e-commerce od środka!Specjalista ds. obsługi merchantów Nr ref.: 279/8/2025/EZ/264309/jobs.pl Poznań (wielkopolskie)Oferujemy
  • umowa zlecenie - jasne zasady współpracy i regularne godziny pracy
  • hybrydowy model pracy - docelowo część dni zdalnie, część z biura w Poznaniu
W pierwszych miesiącach możliwa jest praca zdalna. Jednak z czasem zaprosimy Cię również do biura, dlatego szukamy osób mieszkających w Poznaniu lub okolicach, które będą mogły brać pod uwagę dojazdy do pracy w niedalekiej przyszłości. * kompleksowe szkolenie wprowadzające - nauczymy Cię obsługi systemów, procesów wewnętrznych i zasad e-commerce
  • praca od poniedziałku do piątku - 8 godzin dziennie, z elastycznym podejściem do godzin startu
  • pracę w młodym, wspierającym zespole i dobrą energię każdego dnia!
Zadania
  • obsługa zgłoszeń od merchantów za pośrednictwem systemu ticketowego (Jira) i wewnętrznych narzędzi
  • weryfikacja zgłoszeń dotyczących wariantów produktów oraz brakujących informacji w ofercie
  • dodawanie i aktualizacja produktów w systemie zgodnie z procedurami i zgłoszeniami
  • proaktywna współpraca z zespołem - rozwiązywanie problemów i przekazywanie sugestii dotyczących narzędzi
  • wsparcie administracyjne - porządkowanie danych produktowych i dbanie o spójność informacji w systemach
  • przestrzeganie procedur i standardów jakości przy realizacji codziennych zadań
Oczekujemy
  • znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1
  • swobodnej i poprawnej komunikacji w języku polskim
  • komunikatywności, umiejętności analitycznych i pracy zespołowej
  • mile widziane: pierwsze doświadczenie w pracy z klientem - np. w contact center, biurze obsługi lub w pracy biurowej związanej z obsługą danych i dokumentów. Ważna jest dla nas umiejętność sprawnej, jasnej i życzliwej komunikacji
Agencja zatrudnienia - nr wpisu 47ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

Jobs.pl