Content Creator – Social Media & Grafika

SQD Alliance

  • Pszczyna, śląskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 22 dni temu
SQD Alliance (dawniej Team Prevent Poland) dostarcza usługi oraz rozwiązania w zakresie szeroko rozumianego bezpieczeństwa, ochrony środowiska, zdrowia, rozwiązań informatycznych, wsparcia produkcyjnego oraz jakości dla wielu branż, w tym m.in. produkcyjnej, motoryzacyjnej, spożywczej, budowalnej, energetycznej oraz usługowej. SQD Alliance cieszy się zaufaniem ponad 2000 przedsiębiorstw i instytucji, a liczba przeszkolonych osób każdego roku to kilkanaście tysięcy.Do chwili obecnej zespół SQD Alliance rozwinął się do liczby blisko 150 wyspecjalizowanych pracowników. W relacjach z nimi stawiamy przede wszystkim na współpracę i dialog. Uważamy, że dbając o rozwój pracowników i wzajemny szacunek, inwestujemy w rozwój firmy oraz przyjazną atmosferę, budując tym samym silny, zmotywowany zespół o wysokich kompetencjach zawodowych.Content Creator – Social Media & GrafikaCzym Będziesz się zajmować ?
  • Prowadzeniem i rozwijaniem firmowych mediów społecznościowych (LinkedIn, Facebook, Instagram).
  • Tworzeniem i realizacją strategii content marketingowej dla social mediów – planowanie publikacji, tworzenie angażujących treści (rozwinięte kompetencje copywriterskie) i optymalizacja postów.
  • Dostosowywaniem komunikacji do specyfiki marketingu B2B, monitorowaniem trendów oraz analizą konkurencji.
  • Tworzeniem grafik i materiałów wizualnych wspierających działania w social mediach oraz bieżące potrzeby działu marketingu (posty, infografiki, karuzele, case studies, plakaty, kampanie edukacyjne).
  • Analizą efektywności działań w social mediach – raportowaniem wyników, optymalizacją strategii, testowaniem nowych formatów.
  • Przygotowywaniem materiałów drukowanych wspierających działania marketingowe (katalogi, broszury, raporty) i współpracą z drukarniami.
Czego oczekujemy ?
  • Doświadczenia w prowadzeniu i rozwijaniu profili firmowych w social mediach (szczególnie LinkedIn).
  • Znajomości zasad marketingu B2B i umiejętności dostosowania treści do grupy docelowej.
  • Dobrej znajomości pakietu Adobe (Photoshop, Illustrator, InDesign; mile widziane: After Effects, Premiere).
  • Umiejętności tworzenia spójnych i angażujących grafik dopasowanych do różnych kanałów komunikacji.
  • Znajomości trendów w social mediach i umiejętności analizowania wyników kampanii.
  • Podstawowej wiedzy z zakresu przygotowania plików do druku oraz współpracy z drukarniami.
  • Kreatywności, inicjatywy i umiejętności samodzielnego zarządzania projektami.
  • Mile widziane:
  • Portfolio projektów graficznych i/lub zawierające przykłady postów i grafik na LinkedIn/Facebook dla sektora B2B.
  • Podstawowa umiejętność przygotowywania krótkich materiałów video takich jak reels, animacje.
  • Znajomość narzędzi do analizy social mediów (np. LinkedIn Analytics, Meta Business Suite)
Co oferujemy ?
  • Możliwość realnego wpływu na strategię komunikacyjną marki w obszarze B2B.
  • Niezbędny sprzęt i dostęp do profesjonalnych narzędzi graficznych, w tym również wspieranych AI.
  • Możliwość udziału w szkoleniach i podnoszenia kwalifikacji w zakresie social mediów i projektowania graficznego.
  • Pracę w zespole marketingowym, pełnym kreatywnych wyzwań.
  • Pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe oraz naukę języka angielskiego.
  • Prześlij nam swoje CV oraz portfolio lub inną formę udokumentowania swojego doświadczenia – jeśli posiadasz
  • Przedstawiciel Działu HR przeprowadzi z Tobą krótką rozmowę telefoniczną.
  • Prześlemy Ci zadanie rekrutacyjne, które pozwoli nam lepiej Cię poznać.
  • Spotkamy się zdalnie lub w siedzibie naszej firmy, aby porozmawiać o wzajemnych oczekiwaniach i szczegółach ewentualnej współpracy.
  • Podjęcie współpracy i zaczynamy :)

Gowork