Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim i angielskim

Manpower

  • Poznań, wielkopolskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 25 dni temu
Miejsce pracy: Poznań hybrydowoCo oferujemy?
  • Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z pracodawcą
  • Pracę w trybie hybrydowym (nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji w Poznaniu) bądź zdalnym
  • Start pracy w kwietniu 2024
  • Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju w branży IT w ramach wewnętrznych awansów
  • Kompleksowe miesięczne wdrożenie, pakiet szkoleń stanowiskowych i zagraniczne szkolenia firmowe
  • Benefity: Prywatne ubezpieczenie zdrowotne, kursy językowe, dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin, paczka powitalna, bonus za polecenie pracownika, bonus za relokację, bonus roczny
Jakie są nasze wymagania?
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego (min. B2)
  • Analityczne podejście do rozwiązywanych problemów
  • Rozwinięte zdolności komunikacyjne i orientacja na klienta
  • Mile widziane: doświadczenie w obsłudze klienta/helpdesk/servicedesk
Kluczowe zadania na stanowisku:
  • Rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
  • Mailowy oraz telefoniczny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi
  • Obsługa poczty elektronicznej i systemu ticketowego
  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnej ze standardami firmy
Prosimy o załączenie CV.Oferta dotyczy pracy stałej.Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Manpower