Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim i angielskim
Manpower
- Poznań, wielkopolskie
- Stała
- Pełny etat
- Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z pracodawcą
- Pracę w trybie hybrydowym (nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji w Poznaniu) bądź zdalnym
- Start pracy w kwietniu 2024
- Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju w branży IT w ramach wewnętrznych awansów
- Kompleksowe miesięczne wdrożenie, pakiet szkoleń stanowiskowych i zagraniczne szkolenia firmowe
- Benefity: Prywatne ubezpieczenie zdrowotne, kursy językowe, dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin, paczka powitalna, bonus za polecenie pracownika, bonus za relokację, bonus roczny
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego (min. B2)
- Analityczne podejście do rozwiązywanych problemów
- Rozwinięte zdolności komunikacyjne i orientacja na klienta
- Mile widziane: doświadczenie w obsłudze klienta/helpdesk/servicedesk
- Rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
- Mailowy oraz telefoniczny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi
- Obsługa poczty elektronicznej i systemu ticketowego
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnej ze standardami firmy