Loyalty Manager

OTCF

  • Kraków, małopolskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 6 dni temu
Rok 2024 przyniósł nam kolejne triumfy sportowe i biznesowe! Na Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu ubraliśmy 6 Komitetów Olimpijskich oraz lekkoatletów z 3 krajów, w tym reprezentantów Polskiego Związku Lekkiej Atletyki. Z dumą przygotowujemy profesjonalne stroje m.in. dla Reprezentacji Polski w koszykówce i ampfutbolu, kilku klubów piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy i siatkarskiej Plus Ligi oraz wszystkich drużyn koszykarskiej Orlen Basket Ligi i Orlen Basket Ligi Kobiet. Marka 4F jest obecna w 48 krajach na całym świecie, a nasze logo można zobaczyć zarówno w pobliskiej Rumunii, jak i w odległym Katarze czy Tajlandii. To dopiero początek naszej globalnej ekspansji!Razem z marką Under Armour otworzyliśmy w Polsce 12 sklepów. Dzięki naszej Fundacji 4F Pomaga zbudowaliśmy już 5 boisk sportowych, gdzie młodzi sportowcy mogą rozwijać swoje talenty. Działamy zgodnie z naszą strategią 4F Change, prowadząc biznes w sposób zrównoważony. Znaleźliśmy się na liście Forbes'a Poland's Best Employers 2024, zajmując pierwsze miejsce w kategorii handel hurtowy.Nasze sukcesy są wynikiem naszych wartości: #BeOneTeam, #BeBetterEveryday i #BeResponsible. Codziennie gramy jako jedna drużyna, dążąc do wspólnego celu! Determinacja i zaangażowanie są w naszym DNA, dlatego już pracujemy nad kolejnymi projektami, nie tylko sportowymi.Chcesz dołączyć do naszej drużyny? #WeMakeATeam#OTCFteam to ludzie pełni pasji i zaangażowania. Przed nami wiele wyzwań i ciekawych projektów. Jakie wyzwania dla Ciebie przygotowaliśmy?
  • Prowadzenie i rozwój programu lojalnościowego 4F Team, zintegrowanego z aplikacją mobilną, sklepem online i siecią stacjonarną.
  • Tworzenie i wdrażanie kampanii oraz wyzwań w aplikacji mobilnej, zwiększających zaangażowanie uczestników programu.
  • Współpraca z zespołami IT i marketingu w zakresie integracji i optymalizacji mechanizmów lojalnościowych.
  • Analiza danych o aktywności użytkowników i poziomie konwersji oraz rekomendowanie działań usprawniających program.
  • Zarządzanie istniejącym zespołem.
  • Dbanie o spójne doświadczenie klienta w każdym punkcie kontaktu z marką i budowanie długotrwałych relacji.
Brzmi interesująco?Loyalty Manager w dziale e-commerce​ w naszej drużynie to zawodnik, który posiada:
  • Doświadczenie w zarządzaniu programami lojalnościowymi.
  • Znajomości narzędzi CRM oraz systemów lojalnościowych.
  • Zdolności strategicznego myślenia i kreatywnego podejścia do projektów.
  • Praktycznie doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
  • Umiejętność koordynacji projektów międzydziałowych (marketing, e-commerce, IT, retail).
  • Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i nastawienie na realizację celów.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji (min. B2.)
  • Śledzenie trendów i nowych rozwiązań w obszarze lojalności klientów w e-commerce.
Jeśli na powyższe pytania odpowiedź jest twierdząca to wygląda na to, że jesteś brakującym zawodnikiem naszej drużyny!Nie czekaj! #JOINOTCFTeam!

OTCF

Podobne oferty pracy

  • Finance Project Manager

    ManpowerGroup

    • Kraków, małopolskie
    Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie…
    • 15 dni temu
  • Regionalny Manager Sprzedaży

    Spoldzielnia Pracy Cukry Nyskie

    • Kraków, małopolskie
    Regionalny Manager Sprzedaży Twój zakres obowiązków Realizacja założonej przez firmę polityki sprzedaży na rynku lokalnym oraz wynikających z niej zadań i celów Aktywny rozwó…
    • 10 godzin temu
  • Project Manager (Magento) @ Strix

    Strix

    • Kraków, małopolskie
    Doświadczenie w realizacji projektów Magento Minimum 3 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami e-commerce o wysokim budżecie i skali.‍ Znajomość metodyk Agile/Waterfall/Kanban…
    • 10 godzin temu