Loyalty Manager
OTCF
- Kraków, małopolskie
- Stała
- Pełny etat
- Prowadzenie i rozwój programu lojalnościowego 4F Team, zintegrowanego z aplikacją mobilną, sklepem online i siecią stacjonarną.
- Tworzenie i wdrażanie kampanii oraz wyzwań w aplikacji mobilnej, zwiększających zaangażowanie uczestników programu.
- Współpraca z zespołami IT i marketingu w zakresie integracji i optymalizacji mechanizmów lojalnościowych.
- Analiza danych o aktywności użytkowników i poziomie konwersji oraz rekomendowanie działań usprawniających program.
- Zarządzanie istniejącym zespołem.
- Dbanie o spójne doświadczenie klienta w każdym punkcie kontaktu z marką i budowanie długotrwałych relacji.
- Doświadczenie w zarządzaniu programami lojalnościowymi.
- Znajomości narzędzi CRM oraz systemów lojalnościowych.
- Zdolności strategicznego myślenia i kreatywnego podejścia do projektów.
- Praktycznie doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
- Umiejętność koordynacji projektów międzydziałowych (marketing, e-commerce, IT, retail).
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i nastawienie na realizację celów.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji (min. B2.)
- Śledzenie trendów i nowych rozwiązań w obszarze lojalności klientów w e-commerce.