Inspektor

Kuratorium Oswiaty w Poznaniu

  • Poznań, wielkopolskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 8 dni temu
Kuratorium Oświaty w Poznaniu
Wielkopolski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:InspektorMiejsce pracy: PoznańOgłoszenie o naborze Nr 155569Warunki pracy
  • Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • Zadania wykonywane w siedzibie urzędu
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • Stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze budynku biurowego
  • Budynek wyposażony jest w windy osobowe i jest przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
Zakres zadań
  • Zadanie 1:
  • Wykonywanie zadań w zakresie przygotowania i udzielania informacji dla mediów; koordynowanie udziału przedstawicieli Kuratorium w wystąpieniach i programach medialnych.
  • Zadanie 2:
  • Inicjowanie oraz realizacja działań w zakresie polityki informacyjnej i wizerunkowej Kuratorium.
  • Zadanie 3:
  • Prowadzenie i upowszechnianie w serwisach społecznościowych informacji związanych z działaniami Kuratora oraz Kuratorium.
  • Zadanie 4:
  • Pozyskiwanie i opracowywanie informacji dotyczących wydarzeń oświatowych oraz przedsięwzięć edukacyjnych realizowanych przez szkoły i placówki województwa (współpraca z wydziałami i delegaturami Kuratorium).
  • Zadanie 5:
  • Współpraca z komórkami do spraw komunikacji medialnej ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania oraz Wojewody, w zakresie wspólnych przedsięwzięć w obszarze oświaty i wychowania.
  • Zadanie 6:
  • Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie promocji wspólnych przedsięwzięć (np. projekty, warsztaty, webinaria) i działań Kuratora.
  • Zadanie 7:
  • Regularne przygotowywanie dla Kuratora i Wicekuratorów elektronicznej informacji prasowej odnośnie do ukazujących się w mediach informacji, audycji lub artykułów dotyczących oświaty w województwie.
  • Zadanie 8:
  • Przygotowywanie pism okolicznościowych związanych z udziałem Kuratora lub Wicekuratorów w uroczystościach i wydarzeniach oświatowych.
  • Zadanie 9:
  • Prowadzenie zadań Regionalnego Punktu Informacyjnego Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
  • Zadanie 10:
  • Przygotowywanie dla ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania, Wojewody i Kuratora informacji, zestawień zbiorczych, sprawozdań, analiz z zakresu kontroli i wspomagania przedszkoli, szkół, placówek oraz innych zadań koordynowanych.
  • Zadanie 11:
  • Koordynacja projektów i przedsięwzięć prowadzonych przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania oraz inne podmioty, w szczególności w zakresie technologii informacyjnej, profilaktyki, Sieci Szkół Promujących Zdrowie, edukacji artystycznej, obywatelskiej, patriotycznej, prawnej, zdalnej.
  • Zadanie 12:
  • Prowadzenie spraw dotyczących nauczycieli w zakresie nadania orderów i odznaczeń, przyznawania nagród oraz nadania tytułu honorowego profesora oświaty.
  • Zadanie 13:
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora wydziału lub Wielkopolskiego Kuratora Oświaty zgodnie z posiadanymi kompetencjami i uprawnieniami określonymi w odpowiednich przepisach prawa.
  • Zadanie 14:
  • Udział w pracach zespołów powołanych przez Wielkopolskiego Kuratora Oświaty oraz Wojewodę.
  • Zadanie 15:
  • Przewodniczenie komisjom kwalifikacyjnym dla nauczycieli ubiegających się o awans na stopień nauczyciela dyplomowanego.
Wymagania niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze lub w 1,5 roku administracji;
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej w zakresie realizacji zadań oświatowych oraz organizacji służby cywilnej i obowiązków pracowników służby cywilnej.
  • Znajomość prawa oświatowego i administracyjnego.
  • Zdolność analitycznego myślenia.
  • Umiejętność prowadzenia polityki informacyjnej Urzędu.
  • Umiejętność pracy z narzędziami informatycznymi.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
  • Duża samodzielność w działaniu.
  • Sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
  • Dobra organizacja i dyscyplina pracy.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Samodzielność i inicjatywa.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyTermin i miejsce składania dokumentów Dokumenty należy złożyć do: 2025-09-07 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
ul. Kościuszki 93
61-716 Poznań
pok. 339 - budynek B - KancelariaDane osobowe - klauzula informacyjna:Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru * Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji * Uprawnienia:
  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; * prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  • art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  • art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. * Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Praca.pl

Podobne oferty pracy

  • inspektor

    • Poznań, wielkopolskie
    Kuratorium Oświaty w Poznaniu Wielkopolski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: inspektor do spraw analiz, sprawozdań i raportów w Wydziale Wspierania…
    • 9 dni temu
  • Inspektor w Departamencie Audytu Wewnętrznego

    BANK NOWY SPOLKA AKCYJNA

    • Poznań, wielkopolskie
    BANK NOWY S.A. Naszą siłą jest otwartość na potrzeby naszych Klientów. Za nami stoi nasza wiedza i doświadczenie. Intensywnie się rozwijając, poszukujemy nowych pracowników, kt…
    • 14 dni temu