
starszy specjalista
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
- Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
- Stała
- Pełny etat
- prowadzi postępowania administracyjne z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji celem udzielenia pozwolenia na budowę/rozbiórkę obiektu budowlanego, w tym związanych z realizacją inwestycji finansowych w ramach programów: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko, Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko oraz Connecting Europe Facility;
- przyjmuje zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji celem przekazania ich kopii do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego, w tym związanych z realizacją inwestycji finansowych w ramach programów: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko, Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko oraz Connecting Europe Facility;
- udziela odstępstwa od przepisów technicznych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji celem przyjęcia zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub udzielenia pozwolenia na budowę/rozbiórkę, w tym związanych z realizacją inwestycji finansowanych w ramach programów: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko, Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko oraz Connecting Europe Facility;
- analizuje wnioski o udzielenie pozwolenia na budowę/rozbiórkę oraz zgłoszenia z projektem budowlanym celem ich realizacji, w tym związanych z realizacją inwestycji finansowych w ramach programów Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko, Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko oraz Connecting Europe Facility;
- rejestruje wnioski o wydanie dzienników budów i rozbiórek lub montażu oraz zgłoszeń z projektem budowlanym celem wydania ich inwestorowi, w tym związanych z realizacją inwestycji finansowych w ramach programów: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko, Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko oraz Connecting Europe Facility.
- Wykształcenie: wyższe (kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni o ukończeniu studiów wyższych, które uznawane jest za ważne, jeżeli zostało wydane w terminie nie dłuższym niż 3 miesiące przed złożeniem oferty);
- Doświadczenie zawodowe 2 lata w administracji (kopie świadectw pracy na zakończone okresy zatrudnienia i/lub kopie zaświadczeń o trwających stosunkach pracy i/lub kopia zaświadczenia o odbyciu stażu, wydane przez właściwy powiatowy urząd pracy);
- Znajomość przepisów: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo budowlane, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa o ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy o służbie cywilnej;
- Umiejętności niezbędne: umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office, umiejętność redagowania pism urzędowych, umiejętność stosowania prawa w praktyce;
- Kompetencje niezbędne: podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, odporność na stres;
- Efektywna komunikacja;
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Wykształcenie: wyższe budowlane, administracyjne lub prawnicze;
- Znajomość przepisów: ustawy Prawo wodne, ustawy o wspieraniu rozwoju usługi sieci telekomunikacyjnych, ustawy o przygotowaniu i realizacji strategicznych inwestycji w zakresie sieci przesyłowych, ustawy o inwestycjach w zakresie terminu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu, ustawy o przygotowaniu i realizacji strategicznych inwestycji w sektorze naftowym, ustawy o Centralnym Porcie Komunikacyjnym, ustawy o przygotowaniu i realizacji inwestycji w zakresie obiektów energetyki jądrowej oraz inwestycji towarzyszących, ustawy o drogach publicznych, ustawy o transporcie kolejowym, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie.
- wsparcie na etapie wdrażania do pracy, stabilną i ciekawą pracę w przyjaznej atmosferze, możliwość rozwoju zawodowego;
- dodatek stażowy (od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy), nagrody jubileuszowe w zależności od stażu pracy, dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka);
- ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy 7:00-8:00, we wtorki 8:00-9:00), w tym letni czas pracy;
- atrakcyjne dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników;
- pożyczki na cele mieszkaniowe;
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych;
- stojaki na rowery na terenie Urzędu;
- możliwość skorzystania z oferty dodatkowego ubezpieczenia grupowego pracownika i członków jego rodziny;
- możliwość skorzystania z dedykowanej pracownikom K-PUW oferty Medicover Sport;
- możliwość skorzystania z dobrowolnego uczestnictwa w programie PPK – Pracownicze Plany Kapitałowe;
- dogodny i szybki dojazd do pracy środkami komunikacji publicznej (Urząd znajduje się w centrum miasta).
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy na stronie BIP K-PUW w zakładce PRACA pt. Informacje dla aplikujących.
- Do skaładania dokumentów zachęcamy rownież osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
- Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
- Stanowisko pracy zlokalizowane na XIII piętrze w pokoju biurowym, wieloosobowym, w budynku B (wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami).
- Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
- K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny, budynek A przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3.
- W przemieszczaniu się pomiędzy budynkami Urzędu osobom z niepełnosprawnościami pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy platformy schodowej.
- oferta pracy powinna zawierać komplet wymaganych dokumentów, zgodnych z treścią ogłoszenia;
- na osobie składającej aplikację spoczywa obowiązek przedłożenia oferty pracy w sposób jednoznacznie wskazujący na spełnienie wyszczególnionych w ogłoszeniu wymagań;
- zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko--Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy na stronie BIP K-PUW w zakładce PRACA pt. Informacje dla aplikujących https://bip.bydgoszcz.uw.gov.pl/100/131/informacje-dla-aplikujacych.html oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń zamieszczonych w zakładce PRACA pt. Wzory oświadczeń https://bip.bydgoszcz.uw.gov.pl/3546/181/wzory-oswiadczen.html.
- weryfikacja formalna nadesłanych ofert;
- test wiedzy merytorycznej w formie pisemnej (powyżej 10 kandydatów spełniających wymagania formalne);
- weryfikacja pozostałych umiejętności określonych w treści ogłoszenia w zależności od ich rodzaju (np. test sprawdzajacy znajomość pakiety MS Office, sprawdzenie umiejętności redagowania pism urzędowych, umiejętność stosowania prawa w praktyce;
- rozmowa kwalifikacyjna (minimum 6 pytań z zakresu wymaganej wiedzy, określonej w treści ogłoszenia, ocena predyspozycji kandydatów na podstawie obserwacji zachowań i wypowiedzi podczas rozmowy).