inspektor ochrony zabytków

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

  • Koszalin, zachodniopomorskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 16 dni temu
Czym będziesz się zajmowaćOsoba na tym stanowisku:
  • • prowadzenie postępowań (w tym oględzin) i przygotowywanie do akceptacji przez ZWKZ, zastępcę ZWKZ i Kierownika Delegatury projektów decyzji, postanowień (w tym dot. dowz i pnb), zaświadczeń, zaleceń konserwatorskich, odpowiedzi z zakresu informacji publicznej oraz innych pism w sprawach dot. ochrony zabytków
  • • przeprowadzanie oględzin i kontroli zabytków, sporządzanie notatek służbowych i protokołów z kontroli oraz projektów zaleceń pokontrolnych, a także podejmowanie innych działań pokontrolnych przewidzianych przepisami prawa
  • • opracowywanie zaleceń konserwatorskich do działań przy zabytkach oraz udziela informacji w powierzonym zakresie osobiście, e-mailowo, telefonicznie
  • • opracowywanie opinii konserwatorskich dot. zabytków znajdujących się w gminnej i wojewódzkiej ewidencji zabytków oraz opinii do GEZ, PONZ i WEZ oraz współpraca z inspektorami prowadzącymi sprawy dot. zabytków archeologicznych, zabytków nieruchomych i zagadnień planowania przestrzennego - konsultacje międzywydziałowe w powierzonym zakresie
  • • dokonywanie odbiorów wykonanych prac konserwatorskich przy zabytkach pod względem prawidłowości ich wykonania i zgodności z wydaną decyzją ZWKZ
  • • przygotowywanie rocznych planów kontroli zabytków oraz sporządzenie planów pracy, w tym formułowanie potrzeb w zakresie badań i dokumentacji zabytków, przygotowywanie wniosków do rocznego planu finansowego o zlecenie opracowań dokumentacji, inwentaryzacji, kart, ekspertyz, itp.
  • • sporządzanie sprawozdań z kontroli i z realizacji pozostałych zadań na swoim stanowisku
  • • prowadzenie postępowań egzekucyjnych w trybie przepisów o egzekucji w administracji, postępowań dotyczących administracyjnych kar pieniężnych oraz dokonywanie zgłoszeń popełnienia czynu zabronionego dot. zabytków nieruchomych
  • • wykonywanie dokumentacji fotograficznej zabytków oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez ZWKZ, zastępcę ZWKZ i Kierownika Delegatury
Kogo poszukujemyPotrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe architektura, budownictwo, konserwatorstwo, ochrona dóbr kultury, zabytkoznawstwo, historia sztuki lub pokrewne
  • • bardzo dobra znajomość podstawowego oprogramowania komputerowego (WORD, EXCEL, ACCESS). Znajomość KPA, oraz przepisów dot. zabytków, znajomość procedur dotyczących postępowania administracyjnego w administracji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • • prawo jazdy kat. B
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.DostępnośćNasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.Warunki pracyWarunki pracy· Praca w środowisku biurowym i w terenie, liczne wyjazdy służbowe, liczne bezpośrednie kontakty telefoniczne i mailowe, bezpośredni kontakt z klientem, z właścicielami zabytków, z pracownikami urzędów administracji samorządowej i innymi.· Praca na wysokościach powyżej 3 metrów.· Obsługa monitorów ekranowych.· Stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, drukarkę, telefon stacjonarny.· Stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku Delegatury, urządzenia higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji, brak podjazdów i windy· Pomieszczenie socjalne na I piętrze budynku DelegaturyDodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Dokumenty prosimy składać w zaklejonych kopertach do dnia 12 września 2025 r. z oznaczeniem nadawcy i adresata z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko inspektora ochrony zabytków w Wydziale ds. Inspekcji Zabytków Nieruchomych” , osobiście lub za pośrednictwem poczty, w tym przypadku decyduje data wpływu do urzędu (do dnia 12 września 2025 r.)
Oferty niekompletne, niespełniające wymogów formalnych, otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr 091 433 70 66 w godz. 8-15Planujemy następujące metody/techniki naboru:Proces naboru składa się z następujących etapówEtap 1 - Weryfikacja formalna nadesłanych ofert - do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalneEtap 2 - Rozmowa kwalifikacyjna stacjonarna

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Podobne oferty pracy

  • INSPEKTOR / GŁÓWNY SPECJALISTA W BIURZE KONTROLI

    Centralna Baza Ofert Pracy

    • Koszalin, zachodniopomorskie
    Numer oferty: StPr/25/1571 Obowiązki: - przeprowadzanie kontroli, w szczególności w zakresie zagadnień finansowo- księgowych, rozliczeń remontów, inwentaryzacji składników mieni…
    • 1 godzina temu
  • INSPEKTOR DS.I NFRASTRUKTURY DROGOWEJ

    Centralna Baza Ofert Pracy

    • Mielno, zachodniopomorskie
    Numer oferty: StPr/25/1522 Obowiązki: utrzymanie, eksploatacja i zarządzanie obiektami oraz urządzeniami komunalnymi w zakresie dróg, ciągów pieszych, ciągów rowerowych oraz zej…
    • 2 dni temu
  • STARSZY INSPEKTOR/GŁÓWNY SPECJALISTA W WYDZIALE BUDOWNICTWA

    Centralna Baza Ofert Pracy

    • Koszalin, zachodniopomorskie
    Numer oferty: StPr/25/1517 Obowiązki: Prowadzenie postępowań administracyjnych w przydzielonych do załatwiania sprawach, w ramach właściwości Starosty Koszalińskiego jako organu…
    • 6 dni temu