Młodszy specjalista ds. wsparcia IT z językiem francuskim
PARETTi
- Katowice, śląskie
- Stała
- Pełny etat
- Obsługa połączeń telefonicznych, e-maili oraz czatów - praca z klientem francuskojęzycznym.
- Tworzenie oraz zarządzanie zgłoszeniami związanymi z problemami technicznymi.
- Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych, takich jak resetowanie haseł, konfiguracja połączeń VPN czy odnajdywanie adresów IP komputerów.
- Pomoc w rozwiązywaniu problemów z drukarkami, w tym troubleshooting i konfiguracja.
- Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta.
- Bardzo dobra znajomość języka francuskiego i angielskiego
- Gotowość do podjęcia pierwszych kroków w obszarze IT
- Nastawienie na realizację celów
- Orientacja na rozwiązywanie problemów
- Zdolność do efektywnej komunikacji z klientem i współpracy w zespole
- Mile widziane: Podstawowe umiejętności informatyczne (produkty Microsoft, Internet, urządzenia sprzętowe itp.) lub umysł zorientowany technicznie
- Umowa o pracę, zatrudnienie bezpośrednio przez pracodawcę
- Praca na pełny etat
- Praca w modelu hybrydowym - 30% pracy w ciągu miesiąca w biurze
- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
- Liczne i niestandardowe benefity, m.in. dostęp do platform rozrywkowych oraz wspomagających rozwój zawodowy i osobisty, Multisport Plus i wiele innych.
- Pracę w branży przyszłości
Fachpraca