
Specjalista ds. Księgowych
- Sosnowiec, śląskie
- Stała
- Pełny etat
- Prowadzenie pełnej księgowości klientów Biura Rachunkowego,
- Księgowanie dokumentów finansowych w systemie Optima,
- Sporządzanie deklaracji JPKVAT i CIT,
- Wsparcie procesu przygotowania sprawozdań finansowych, w tym RZiS oraz bilansów,
- Przygotowywanie sprawozdań do NBP i GUS-u.
- Wykształcenia wyższego kierunkowego (rachunkowość, finanse),
- Doświadczenia w pracy na pokrewnym stanowisku,
- Bardzo dobrej znajomości zagadnień z obszaru księgowości i rozliczeń podatkowych,
- Samodzielności w działaniu,
- Znajomości obsługi oprogramowania Optima lub innego finansowo-księgowego.
- Zatrudnienie w stabilnej, prężnie funkcjonującej firmie,
- Satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz niezbędne narzędzia pracy,
- System pracy zdalnej, hybrydowej lub stacjonarnej - w zależności od preferencji kandydata,
- Miłą atmosferę pracy oraz wsparcie merytoryczne ze strony przełożonego.