Specjalista/Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Foundever

  • Warszawa, mazowieckie
  • Umowa
  • Pełny etat
  • 30 dni temu
About UsDołącz do nas w Foundever!Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży dostarczania rozwiązań z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń, zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu oraz analityki!Specjalista/ka ds. obsługi klienta z językiem niemieckimPRACA ZDALNARola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają wsparcia technicznego oraz pomagają w rozwiązywaniu problemów związanych z urządzeniami.Dlaczego warto aplikować na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta?
  • Komfort pracy: Ciesz się wygodą pracy zdalnej, obsługując klientów przez telefon i e-mail - idealne połączenie komfortu i efektywności!
  • Rozwój osobisty: Dołącz do nas, aby rozwijać swoje umiejętności w obsłudze klienta i zdobywać cenne doświadczenie, które otworzy przed Tobą nowe możliwości zawodowe.
  • Pasjonująca praca: Bądź częścią zespołu, który na co dzień pomaga klientom rozwiązywać ich problemy - Twoje zaangażowanie ma realny wpływ na ich satysfakcję i lojalność!
Do twoich zadań należeć będzie:
  • Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami;
  • Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
  • Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
  • Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1);
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
  • Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;
  • Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
Kilka informacji o warunkach:
  • Praca zdalna z dowolnego miejsca w Polsce;
  • Zapewniamy sprzęt do pracy (Wymagane jest stabilne łącze internetowe z możliwością podłączenia firmowego komputera kablem ethernet).
Dołącz do nas a zyskasz:
  • Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. obsługi klienta;
  • Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
  • Pracę z dowolnego miejsca w Polsce;
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
  • Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!

Foundever