Specjalista / Specjalistka ds. Tłumaczeń w Dziale Obsługi Klienta – język rumuński

Smyk

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 16 dni temu
Specjalista / Specjalistka ds. Tłumaczeń w Dziale Obsługi Klienta - język rumuńskiMiejsce pracy: WarszawaTWOJE ZADANIA
  • Przygotowanie i dostosowywanie materiałów dot. standardów obsługi klienta w celu zapewnienia najbardziej aktualnych i spójnych proceduralnie instrukcji dla Konsultantów Obsługi
  • Tworzenie, aktualizacja i tłumaczenie treści (PL -RO, RO-PL) na potrzeby Obsługi Klienta SMYK RO
  • Współpraca z zespołem Obsługi Klienta rynku rumuńskiego pod kątem dostarczania aktualnej wiedzy i materiałów
  • Analiza trendów w obsłudze klienta w Rumunii, na świecie (w szczególności wśród konkurencji) w celu usprawniania procesów związanych z obsługą klienta
  • Regularna współpraca z zespołami wchodzącymi w skład Działu Obsługi Klienta, Reklamacji i Dostawcą usług Contact Centre celem zapewnia wysokiej jakości obsługi klientów rynku rumuńskiego
  • Nadzór i monitorowanie zgodności jakości obsługi ze standardem, aktywny udział w kalibracjach
NASZE WYMAGANIA
  • Biegła znajomość języka rumuńskiego oraz języka polskiego
  • Podstawowa znajomość pakietu MS Office
  • Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
  • Dokładność i terminowość
  • Inicjatywa w działaniu
Mile widziane
  • Doświadczenie w obszarze e-commerce, obsłudze klienta, tłumaczeniach
Co oferujemy
  • Praca w międzynarodowym środowisku
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie do karty sportowej
  • Zakupy w naszych sklepach na preferencyjnych warunkach
  • Świadczenia świąteczne dla pracowników
  • Udział w szkoleniach stacjonarnych, językowych i e-learningowych
  • Udział w inicjatywach społecznych
  • Uczestniczenie w wydarzeniach firmowych, integracjach
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego

Smyk