Specjalista / Specjalistka ds. Tłumaczeń w Dziale Obsługi Klienta – język rumuński
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Przygotowanie i dostosowywanie materiałów dot. standardów obsługi klienta w celu zapewnienia najbardziej aktualnych i spójnych proceduralnie instrukcji dla Konsultantów Obsługi
- Tworzenie, aktualizacja i tłumaczenie treści (PL -RO, RO-PL) na potrzeby Obsługi Klienta SMYK RO
- Współpraca z zespołem Obsługi Klienta rynku rumuńskiego pod kątem dostarczania aktualnej wiedzy i materiałów
- Analiza trendów w obsłudze klienta w Rumunii, na świecie (w szczególności wśród konkurencji) w celu usprawniania procesów związanych z obsługą klienta
- Regularna współpraca z zespołami wchodzącymi w skład Działu Obsługi Klienta, Reklamacji i Dostawcą usług Contact Centre celem zapewnia wysokiej jakości obsługi klientów rynku rumuńskiego
- Nadzór i monitorowanie zgodności jakości obsługi ze standardem, aktywny udział w kalibracjach
- Biegła znajomość języka rumuńskiego oraz języka polskiego
- Podstawowa znajomość pakietu MS Office
- Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
- Dokładność i terminowość
- Inicjatywa w działaniu
- Doświadczenie w obszarze e-commerce, obsłudze klienta, tłumaczeniach
- Praca w międzynarodowym środowisku
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie do karty sportowej
- Zakupy w naszych sklepach na preferencyjnych warunkach
- Świadczenia świąteczne dla pracowników
- Udział w szkoleniach stacjonarnych, językowych i e-learningowych
- Udział w inicjatywach społecznych
- Uczestniczenie w wydarzeniach firmowych, integracjach
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego