
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży (k/m/d)
- Poznań, wielkopolskie
- Stała
- Pełny etat
- Profesjonalna obsługa Agenta poprzez telefon, e-mail i chat (infolinia przychodząca)
- Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta wewnętrznego
- Budowanie i utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy
- Min. 1 rok doświadczenia w obsłudze Klienta/Agenta (Klient zew i wew)
- Otwartość, komunikatywność i umiejętność budowania relacji
- Odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- Gotowość do pracy na pełny etat (praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00 lub 9.00-17.00)
- Chęć podjęcia długoterminowej współpracy
- Wykształcenie min. średnie
- Niekaralność zgodnie z ustawą o dystrybucji ubezpieczeń