Pracownik biurowy (Excel i programy graficzne) @ SALES HR

Sales HR

  • Warszawa, mazowieckie
  • 7 000-9 000 PLN miesięcznie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 13 dni temu
Poszukiwane kompetencje
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w pracy biurowej - minimum 2 lata
  • komunikatywność, otwartość, samodzielność, zaangażowanie
  • dobra znajomość Microsoft Excel (formatowanie, formuły, tabele przestawne),
  • podstawowa znajomość programów graficznych do edycji zdjęć pod social-media i internet
  • umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
  • dokładność, sumienność i dobra organizacja pracy
  • komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej
Naszym klientem jest firma działająca w branży okołobudowlanejOferujemy
  • wynagrodzenie podstawowe : 7 000 - 9 000 PLN brutto w oparciu o umowę o pracę
  • pakiet benefitów pracowniczych
  • dużą samodzielność przy ciekawych projektach w stabilnej firmie
  • możliwość rozwoju
,[przygotowywanie i edycja dokumentów w Excelu (raporty, zestawienia, tabele),, tworzenie prostych materiałów graficznych (np. ulotek, postów, grafik do internetu), wsparcie administracyjne i organizacyjne biura, obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej, współpraca z innymi działami firmy] Requirements: Excel, Samodzielność, Edycja zdjęć, Szybkie pisanie na klawiaturze

No Fluff Jobs