
Brand Manager MENTOS / Kierownik Marki Mentos
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
Warszawa - Krakowiaków 50
Praca hybrydowaTutaj Cię potrzebujemy!Szukamy osoby z pasją, która dołączy do naszego zespołu w dziale Brand Marketingu. W tym obszarze możesz wnieść realną wartość:
- Tworząc i realizując kompleksowe strategie marketingowe
- Wnosząc świeże spojrzenie i odwagę do działania
- Przygotowywanie rocznej strategii dla marki (wprowadzenia nowych produktów, ATL, BTL) oraz za kompleksową egzekucję planu aktywności w ścisłej współpracy z Centralą (Szwajcaria), Trade Marketingiem, Działem Sprzedaży oraz agencjami zewnętrznymi
- Zarządzanie asortymentem w ramach marki, budżetem, komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną
- Monitorowanie trendów rynkowych, bieżąca analiza rynku oraz proponowanie działań dla marki na poziomie strategicznym i taktycznym.
- Stałe poszukiwanie nowych możliwości komunikacyjnych, dla dynamicznej i wielowymiarowej grupy celowej, kreujących pożądany wizerunek marki
- Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego zdobytego na podobnym stanowisku w branży FMCG, w tym doświadczenie w zakresie wprowadzania NPD i kreowania / realizacji strategii marketingowej dla marki
- Biegłość w obszarze social media & influencer marketingu (TikTok, Instagram, Youtube) - (warunek konieczny), zainteresowanie pop-kulturą oraz aktualnymi wydarzeniami i trendami
- Biegłość w analizie danych rynkowych oraz umiejętność formułowania trafnych wniosków i rekomendacji na podstawie dostępnych informacji
- Zdolność do syntetycznego przedstawiania złożonych faktów i trendów w sposób zrozumiały i przekonujący
- Doświadczenie w tworzeniu przejrzystych i angażujących prezentacji w PowerPoint, z naciskiem na atrakcyjną wizualizację i logiczną strukturę przekazu
- Samodzielność, inicjatywa, odpowiedzialność, terminowość oraz umiejętność twórczego myślenia i kreatywnego rozwiązywania problemów
- Umiejętność planowania, organizacji pracy i komunikacji
- Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe w dziedzinie marketingu lub pokrewnej
- Biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
- Pracę z lovebrand - wiodącą, globalną marką, operującą w kategorii słodyczy nieczekoladowych i gum do żucia
- Możliwość tworzenia i wdrażania innowacyjnych produktów i projektów komunikacyjnych w tradycyjnych i nowych mediach
- Możliwość uczestniczenia w projektach o zasięgu międzynarodowym
- Dostęp do platformy nauki j. angielskiego oraz zajęcia z Native Speakerem,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Wewnętrzne konkursy
Więcej informacji o zgłaszaniu naruszeń znajdziesz w: