Pracownik(-ca) Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec PKP Kraków Główny

Polskie Koleje Państwowe

  • Kraków, małopolskie
  • Tymczasowa
  • Pełny etat
  • 9 dni temu
Pracownik(-ca) Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec PKP Kraków GłównyZadania:
  • bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca
  • udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy, obowiązujących ofertach
  • udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta
  • przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów
Wymagamy:
  • wykształcenie minimum średnie
  • biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
  • znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną konwersację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (przynajmniej poziom B1
  • dużym plusem będzie doświadczenie w obsłudze klienta
Co możemy Ci zaoferować?
  • Miłą atmosferę pracy
  • Dobrą lokalizację miejsca pracy
  • Pracę w godzinach 7-21, możliwa praca zmianowa, elastyczny grafik
  • Terminową wypłatę świadczeń
  • Umowę zlecenie.

Jobdesk.pl