Czym będziesz się zajmowaćOsoba na tym stanowisku:
Bierze udział w opracowaniu procedur działań systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne mające na celu zapewnienie skutecznego udzielania pomocy osobom w stanach nagłego zagrożenia zdrowotnego.
Współtworzy procedury i zalecenia związane z usprawnianiem funkcjonalności i skuteczności działania systemu PRM na terenie województwa zachodniopomorskiego.
Sporządza dokumentację kontrolną i przeprowadza kontrole w ramach nadzoru Wojewody nad działaniem systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego na terenie województwa.
Planuje i rozlicza środki finansowe w budżecie Wojewody Zachodniopomorskiego przewidziane na zadania realizowane przez Wydział.
Bierze udział i organizuje ćwiczenia z zakresu ratownictwa medycznego wymagających sprawdzenia koordynacji służb oraz współpracy z systemem PRM.
Rozpatruje skargi i wnioski związane z funkcjonowaniem systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego na terenie województwa.
Sporządza sprawozdania i analizy okresowe, kwartalne i roczne w realizacji budżetu oraz opracowuje wnioski i propozycje w tym zakresie.
Prowadzi rejestr faktur i rachunków do zapłaty oraz umów cywilno-prawnych zawieranych przez Wydział.
Kogo poszukujemyPotrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
Wykształcenie: wyższe
Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w realizacji kontroli lub rachunkowości
Znajomość zapisów ustaw: o służbie cywilnej, KPA,
znajomość przepisów z zakresu systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego,
Znajomość przepisów o działalności leczniczej
Praktyczna znajomość obsługi MS Office (Excel, Word)
Komunikatywność, umiejętność współpracy, odporność na stres, dyspozycyjność
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
Staż pracy co najmniej 1 rok w obszarze jednostek systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego.
Co oferujemy· terminowo wypłacane wynagrodzenie zasadnicze w wysokości ok. 5 900 zł brutto miesięcznie (70 800 zł brutto rocznie)· stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę· praca w korpusie służby cywilnej· dodatki do wynagrodzenia: dodatek stażowy (min. 5% -max. 20%, uzależniony od stażu pracy), dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13 pensja", nagrody jubileuszowe przyznawane zgodnie z obowiązującymi przepisami· fundusz socjalny (ZFŚS) - dofinansowanie wypoczynku pracownika tzw. „wczasów pod gruszą”, finansowe świadczenia w okresie wiosennym, jesienno-zimowym i z okazji Dnia Dziecka, zakładowe pożyczki na preferencyjnych warunkach, bezzwrotna pomoc finansowa w trudnych sytuacjach itd.· możliwość dofinansowania do kart Multisport· możliwość pracy samodzielnej i uczestnictwa w ciekawych projektach oraz w zespołach interdyscyplinarnych· dogodne i elastyczne godziny pracy· możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego· szkolenia interpersonalne i specjalistyczne w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego· możliwość ubiegania się o mianowanie na urzędnika służby cywilnej, co uprawnia – po zdanym egzaminie - do dodatkowych uprawnień (np. dodatkowy urlop do 12 dni, dodatek finansowy, większa ochrona zatrudnienia i wynagrodzenia)· możliwość refundacji części kosztów za studia i kursy językoweDostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.W budynku znajduje się winda (brak podjazdów)oraz urządzenia higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji, niektóre przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami.Warunki pracy· Praca w zabytkowym budynku, położonym w centrum miasta na Wałach Chrobrego,· Charakter pracy: w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym,· Praca wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej· stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy, drukarkę, telefony, faks, ksero - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie· oświetlenie dzienne i sztuczne· stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku ZUW, częściowo dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda oraz urządzenia higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji, brak podjazdów.Dodatkowe informacjeREKRUTACJA:1 ETAP Złożenie oferty przez kandydata× Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą zakwalifikowane,× Do składania dokumentów zachęcamy również osoby o specjalnych potrzebach, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu× Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca,× Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej ZUW ,,o urzędzie”/,,pracuj z nami”/ ,,ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy w korpusie służby cywilnej” – oświadczenia dla kandydatów.W przypadku aplikowania za pośrednictwem poczty elektronicznej dokumenty należy przesłać w formie skanów/zdjęć, a oryginały (poświadczone kopie) dostarczyć w czasie rozmowy kwalifikacyjnej× 2 ETAP Analiza ofert pod kątem spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu× Oferty nie zawierające dokumentów wskazanych w treści ogłoszenia zostaną odrzucone z przyczyn formalnych,× Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań niezbędnych w postaci m.in. wykształcenia, doświadczenia zawodowego/stażu pracy nie zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu rekrutacji.3 ETAP Kontakt z kandydatami spełniającymi stawiane przez nas wymagania× Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub e-mailem,× Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie,× Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia mogą zostać odebrane osobiście w Biurze Organizacji i Kadr w budynku urzędu w Szczecinie, pok. 281 w okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Aplikacje nieodebrane przed upływem tego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.4 ETAP Udział wyłonionych kandydatów w postępowaniu kwalifikacyjnym× Rozmowa kwalifikacyjna może być poprzedzona testem umiejętności określonych w wymaganiach niezbędnych5 ETAP Finalna decyzja i informacja zwrotnaKontakt telefoniczny z kandydatem wyłonionym do zatrudnieniaZamieszczenie wyniku naboru na stronie BIP KPRM oraz stronie internetowej ZUW w zakładce: „o urzędzie”/,,pracuj z nami”/,,wyniki naborów na wolne stanowiska w korpusie służby cywilnej”.Kandydat w celu sprawdzenia wyniku naboru powinien wpisać numer ogłoszenia.Informacje w sprawie Procedury Sygnalistów w Zachodniopomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Szczecinie znajdują się na stronie:Zgłoszenia naruszenia prawa – SYGNALISTA w ZUW – na portalu eGOV.pl www.gov.pl/web/uw-zachodniopomorski/informacja-w-sprawie-procedury-sygnalistowPlanujemy następujące metody/techniki naboru:Rozmowa kwalifikacyjna może być poprzedzona testem umiejętności określonych w wymaganiach niezbędnych