Customer Service Specialist (m/k)
Trenkwalder Group
- Ożarów Mazowiecki, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- kompleksowa obsługa klientów (bieżący kontakt z klientem, przyjmowanie zleceń, stały kontakt z produkcją przy realizacji zlecenia, itp.),
- budowanie wizerunku firmy i relacji z klientami poprzez utrzymywanie stałego kontaktu, okresowe spotkania z klientami, aktywny kontakt mający na celu utrzymanie i rozwijanie współpracy z obecnymi klientami,
- monitorowanie i analiza poziomu sprzedaży, rentowności oraz stanów magazynowych obsługiwanych klientów,
- zapewnienie właściwego przepływu informacji pomiędzy klientem, a działami firmy i odwrotnie,
- wdrażanie nowych projektów klienta przy współpracy z Działem Technologii i Działem Graficznym.
- wykształcenie min. średnie,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i w piśmie,
- znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
- samodzielność, terminowość, dokładność, inicjatywa w działaniu.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę albo umowy zlecenie (do wyboru),
- pakiet benefitów pozapłacowych,
- możliwość rozwoju w międzynarodowych strukturach organizacyjnych.