
Pracownik biurowy
- Bielsko-Biała, śląskie
- Tymczasowa
- Pełny etat
Pracownik biurowy
PB/09/2025/BSB/MJZakres obowiązków:
- Obsługa zgłoszeń klientów w systemie Zendesk
- Wprowadzanie zamówień do systemu operacyjnego
- Zgłaszanie niezgodności w zamówieniach do koordynatora
- Orientacja na proces i wynik
- Skrupulatność oraz dokładność
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Dobra znajomość obsługi komputera
- Znajomość Excela na poziomie minimum podstawowym
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze zamówień
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę tymczasową.
- Stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
- Pełne szkolenie wdrożeniowe - nie wymagamy znajomości Zendesk, wszystkiego Cię nauczymy.
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w obsłudze klienta i pracy z systemami operacyjnymi.
- Przyjazna atmosfera i wsparcie ze strony zgranego zespołu.
- Perspektywa rozwoju w strukturach firmy
Jobdesk.pl