Specjalista ds. Obsługi Klientów z j. niemieckim

Smart-HR

  • Piekary Śląskie, śląskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 10 dni temu
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Rozwój sprzedaży poprzez utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami,
  • Obsługę klienta eksportowego oraz przetwarzanie i przyjmowanie zamówień,
  • Tworzenie dokumentacji handlowej (faktury, analizy, zestawienia),
  • Pracę z systemem CRM,
  • Przyjmowanie i rejestrację reklamacji,
  • Aktywne monitorowanie i wsparcie realizacji celów sprzedażowych,
  • Ścisłą współpracę Działu Handlowego z innymi działami firmy.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
  • Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego,
  • Doświadczenia zawodowego w obsłudze klienta i sprzedaży,
  • Znajomości języka angielskiego – jako dodatkowy atut,
  • Znajomości procesów logistycznych,
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
  • Otwartości i chęci współpracy w zespole, proaktywnej postawy,
  • Znajomości reguł Incoterms, co będzie dodatkowym atutem.
Pracodawca oferuje:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premię kwartalną uzależnioną od wyników sprzedaży,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych (Medicover Sport, dofinansowanie do wypoczynku), niezbędne narzędzia do pracy,
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,
  • Pracę w nowoczesnym i przyjaznym środowisku.
Dla naszego Klienta – firmy produkcyjnej, będącej wiodącym dostawcą w swojej branży na rynku polskim i zagranicznym, poszukujemy kandydata na stanowisko:

InfoPraca