Pracownik biura obsługi klienta ze znajomością języka angielskiego
Chespa Group Sp. z o.o.
- opolskie
- Stała
- Pełny etat
- obsługa klienta zagranicznego, kontakty bezpośrednie, telefoniczny oraz mailowy z klientami zagranicznymi
- tworzenie oraz nadzór nad dokumentacją
- współpraca z pozostałymi działami w firmie w zakresie realizacji zleceń dla klientów (dział sprzedaży, magazyn oraz dział transportu)
- dobra znajomość języka angielskiego
- znajomość programów MS Office
- umiejętność pracy w zespole, dokładność, sumienność, zaangażowanie, odporność na stres
- prawo jazdy kategorii B
- chęć ciągłego uczenia się i podnoszenia kwalifikacji
- znajomość innego języka obcego – j. francuski
- stabilne warunki zatrudnienia w nowoczesnej i dobrze zorganizowanej firmie
- praca stacjonarna
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
- kompleksowe przeszkolenie i wdrożenie, szkolenia podnoszące kwalifikacje
- kontakt z międzynarodowymi klientami
- pakiet socjalny, pakiet medyczny
Gowork