inspektor realizujący funkcje publicznoprawne
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
- Szczecin, zachodniopomorskie
- 6 500 PLN miesięcznie
- Stała
- Pełny etat
z niepełnosprawnościamiLiczba stanowisk1Wymiar etatu1Statusnabór w tokuMiejsce pracyul. Jana z Kolna 9, 71-603 SzczecinWażne do1 maja
2024 r.Wynagrodzenie
zasadnicze6500,00 zł bruttoCzym będziesz się zajmowaćOsoba na tym stanowisku:
- Uczestniczy w przeglądach i inspekcjach wyposażenia i konstrukcji statków morskich w celu stwierdzenia zgodności z obowiązującymi przepisami.
- Uczestniczy w przeglądach i inspekcjach wyposażenia i konstrukcji statków morskich w celu stwierdzenia zgodności z obowiązującymi przepisami oraz ocenie stanu bezpieczeństwa inspekcjonowanych statków w celu wydania opinii co do zgodności z obowiązującymi normami.
- Uczestniczy w inspekcjach dotyczących składu i kwalifikacji załóg statków polskich oraz ocenie składu załóg pod kątem spełnienia norm pracy i bezpieczeństwa w celu określenia lub potwierdzenia minimalnego składu załogi.
- Uczestniczy w audytach systemów zarządzania bezpieczeństwem na pokładach statków oraz w biurze armatora w celu potwierdzenia zgodności z wymaganiami kodeksu ISM i wydania lub potwierdzenia odpowiedniego certyfikatu przewidzianego tym kodeksem.
- Uczestniczy w weryfikacji planów ochrony statków w celu oceny planów oraz oceny samych statków na zgodność z wymaganiami kodeksu ISPS w celu wydania lub potwierdzenia certyfikatu ochrony statku.
- Uczestniczy w audytach stacji serwisowych i atestujących sprzęt i wyposażenie stosowane na statkach morskich w celu wydania opinii dotyczącej uznania tych stacji w imieniu administracji.
- Współpracuje z właściwymi instytucjami w zakresie spraw związanych z bezpieczeństwem ludzi, statków i ochroną środowiska w celu poprawy bezpieczeństwa na morzu. Wdraża zalecenia IMO, dyrektyw Unii Europejskiej dotyczące bezpieczeństwa żeglugi.
- Uczestniczy w przygotowaniach, opiniowaniu i ocenie projektów aktów prawa krajowego i międzynarodowego dotyczących bezpieczeństwa żeglugi w celu podniesienia jakości przepisów prawnych i podniesienia bezpieczeństwa żeglugi.
- Udziela informacje zainteresowanym stronom nt. obowiązujących aktów prawa dotyczących rejestracji, dokumentów okrętowych i bezpieczeństwa żeglugi w celu usprawnienia obsługi w UM. Udział na zasadach eksperckich w postępowaniach wyjaśniających w sprawach naruszeń przepisów w zakresie bezpieczeństwa żeglugi i zanieczyszczenia środowiska morskiego oraz dotyczących wypadków morskich.
- Przeprowadza samodzielnie inspekcje jednostek bandery polskiej w zakresie zleconym przez Głównego Inspektora.
- Wykształcenie: średnie o profilu morskim lub budownictwa okrętowego
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata praca w charakterze oficera na statkach morskich
- dyplom morski na poziomie zarządzania w dziale pokładowym na statkach o poj. brutto pow. 3000 ton lub maszynowym na statkach o mocy maszyn głównych pow. 3000 kW,
- znajomość języka angielskiego - dobra w mowie i piśmie
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość i umiejętność pracy z aplikacjami biurowymi (MS Office)
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok doświadczenie w administracji morskiej lub w towarzystwach klasyfikacyjnych
- audytor ISM, audytor ISO 9001, według szkoleń EMSA
- otwartość i gotowość na ciągłe podnoszenie kwalifikacji
- umiejętność pracy w zespole
- Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
- Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych
- zagrożenie korupcją
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
- praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennie
- dostępność samochodu służbowego
- brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- WYMAGANE DOKUMENTY TJ. ŻYCIORYS (C.V.), LIST MOTYWACYJNY I OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE.
- WYNAGRODZENIE ZASADNICZE: 6500,00 ZŁ BRUTTO
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopia dyplomu morskiego na poziomie zarządzania w dziale pokładowym na statkach o poj. brutto pow. 3000 ton lub maszynowym na statkach o mocy maszyn głównych pow. 3000 kW,
- Kopia Prawa jazdy kat. B
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie: audytor ISM, audytor ISO 9001, według szkoleń EMSA
Plac Stefana Batorego 4
70-207 Szczecinlub osobiście w Kancelarii Urzędu, I piętro pok. 130Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:inf. dotyczące naboru - tel. 91 44 03 594.
inf. dotyczące wyniku naboru - tel. 91 44 03 456.
- Dokumenty należy złożyć do: 01.05.2024
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie, Plac Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Telefon - 91 4403-309, email - IOD@ums.gov.pl.
- Cel przetwarzania danych:
- Okres przechowywania danych:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: