Specjalista ds. technicznych nieruchomości
BBTBS
- Bielsko-Biała, śląskie
- Stała
- Pełny etat
- budowanie i nabywanie wielorodzinnych budynków mieszkalnych,
- przeprowadzanie remontów i modernizacji obiektów mieszkalnych, dostosowanych do potrzeb najmu,
- wynajmowanie lokali użytkowych w budynkach BB TBS,
- sprawowanie zarządzania budynkami mieszkalnymi i niemieszkalnymi, które nie są własnością Spółki, na podstawie umów zlecenia,
- prowadzenie działalności związanej z budownictwem mieszkaniowym oraz infrastrukturą towarzyszącą.
- Nadzór nad stanem technicznym nieruchomości: regularne kontrole stanu budynków, instalacji, otoczenia nieruchomości;
- Planowanie realizacji przeglądów: organizowanie i nadzorowanie obowiązujących przeglądów technicznych;
- Prowadzenie dokumentacji technicznej: aktualizacja dokumentacji budynków, książki obiektu, pozwoleń, decyzji administracyjnych;
- Koordynacja prac remontowych i inwestycyjnych firm wykonujących remonty: współpraca z inspektorem nadzoru przy nadzorowaniu prac remontowych i inwestycyjnych, nadzór nad pracami konserwacyjnymi i usługami serwisowymi;
- Zarzadzanie kosztami utrzymania: przygotowywanie zleceń na roboty remontowe, wybór dostawców, zawieranie umów;
- Zapewnienie bezpieczeństwa: dbanie o bezpieczeństwo nieruchomości i osób przebywających na jej terenie;
- Obsługa zgłoszeń awarii: Przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń o awariach;
- Współpraca z innymi działami: współpraca z działem księgowym, administracyjnym, prawnym w zakresie objętym umową;
- Wykształcenie techniczne o profilu budowlanym (minimum);
- Umiejętność czytania i interpretacji dokumentacji technicznej;
- Praktyczna wiedza dot. rozwiązań technicznych, materiałów budowlanych i ich zastosowania;
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- Umiejętności negocjacyjne, terminowość wykonywanych zadań;
- Prawo jazdy kat. B;
- Znajomość pakietu Office
Aplikuj.pl