Specjalista ds. technicznych nieruchomości

BBTBS

  • Bielsko-Biała, śląskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 14 godzin temu
zostało założone w 1997 roku. Głównym celem działalności Spółki jest zaspokajanie potrzeb mieszkańców Bielska-Białej w zakresie mieszkań, poprzez realizację polityki mieszkaniowej Gminy Bielsko-Biała. Spółka dba o swoje zasoby, starając się, by oferowane mieszkania były komfortowym miejscem do życia. Zarządzając nieruchomościami, dąży do osiągnięcia satysfakcji swoich Klientów.Spółka aspire do wpływania na rynek nieruchomości w regionie oraz w kraju, aby usługi związane z zarządzaniem mogły osiągnąć jak najwyższy poziom. Ponadto, jednym z celów jest stworzenie przejrzystych warunków prawnych dla budowy tanich mieszkań na wynajem, dostępnych dla osób, które nie mają możliwości zakupu własnego mieszkania.Bielsko-Bialskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. jest nowoczesną firmą, która zatrudnia pracowników z odpowiednimi uprawnieniami, długoletnim doświadczeniem oraz licencjami zarządcy nieruchomości. Do zadań Spółki należy:
  • budowanie i nabywanie wielorodzinnych budynków mieszkalnych,
  • przeprowadzanie remontów i modernizacji obiektów mieszkalnych, dostosowanych do potrzeb najmu,
  • wynajmowanie lokali użytkowych w budynkach BB TBS,
  • sprawowanie zarządzania budynkami mieszkalnymi i niemieszkalnymi, które nie są własnością Spółki, na podstawie umów zlecenia,
  • prowadzenie działalności związanej z budownictwem mieszkaniowym oraz infrastrukturą towarzyszącą.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Nadzór nad stanem technicznym nieruchomości: regularne kontrole stanu budynków, instalacji, otoczenia nieruchomości;
  • Planowanie realizacji przeglądów: organizowanie i nadzorowanie obowiązujących przeglądów technicznych;
  • Prowadzenie dokumentacji technicznej: aktualizacja dokumentacji budynków, książki obiektu, pozwoleń, decyzji administracyjnych;
  • Koordynacja prac remontowych i inwestycyjnych firm wykonujących remonty: współpraca z inspektorem nadzoru przy nadzorowaniu prac remontowych i inwestycyjnych, nadzór nad pracami konserwacyjnymi i usługami serwisowymi;
  • Zarzadzanie kosztami utrzymania: przygotowywanie zleceń na roboty remontowe, wybór dostawców, zawieranie umów;
  • Zapewnienie bezpieczeństwa: dbanie o bezpieczeństwo nieruchomości i osób przebywających na jej terenie;
  • Obsługa zgłoszeń awarii: Przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń o awariach;
  • Współpraca z innymi działami: współpraca z działem księgowym, administracyjnym, prawnym w zakresie objętym umową;
WYMAGANIA:
  • Wykształcenie techniczne o profilu budowlanym (minimum);
  • Umiejętność czytania i interpretacji dokumentacji technicznej;
  • Praktyczna wiedza dot. rozwiązań technicznych, materiałów budowlanych i ich zastosowania;
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
  • Umiejętności negocjacyjne, terminowość wykonywanych zadań;
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Znajomość pakietu Office
OFERUJEMY:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęDobrowolny pakiet medycznyRozwój kwalifikacji zawodowychNiezbędne narzędzia do pracyInteresująca praca w zgranym zespole w rozwijającej się firmie

Aplikuj.pl

Podobne oferty pracy

  • Specjalista/Specjalistka ds. Marketing Automation

    APILO Sp. z o.o.

    • Kozy, śląskie
    to firma z **20-letnim doświadczeniem** w obszarze nowych technologii, która konsekwentnie rozwija swoją działalność. Zespół specjalizuje się w tworzeniu nowoczesnych rozwiązań dla…
    • 1 dzień temu
  • Specjalista ds. sprzedaży w salonie Orange - Żywiec

    Tell Sp. z o.o.

    • Żywiec, śląskie
    bezpośredni kontakt z klientami w salonie Orange aktywna sprzedaż i promowanie produktów oraz usług oferowanych przez naszą firmę realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych pom…
    • 14 godzin temu