Specjalista ds. komunikacji i promocji
PKP
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- obsługę portali społecznościowych: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Youtube,
- współpracę z mediami,
- pisanie tekstów na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
- tworzenie wideo i foto relacji na potrzeby mediów społecznościowych,
- pracę przy organizacji wydarzeń i innych zadaniach należących do zespołu promocji,
- prowadzenie i realizację projektów Fundacji Grupy PKP,
- monitoring mediów,
- kontakty z podopiecznymi Fundacji i ich rodzinami w zakresie działań informacyjnych do mediów.
- wymóg konieczny "lekkie pióro", umiejętność pisania tekstów prasowych,
- kreatywność i sumienność,
- wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją czasu,
- znajomość portali społecznościowych,
- dokładność,
- empatia i kultura osobista,
- znajomość rynku mediów.
- udział w ciekawych i ważnych wydarzeniach o charakterze: kulturalnym, charytatywnym, branżowym,
- pracę w miłej atmosferze,
- dobrą lokalizację miejsca pracy - siedziba Fundacji niedaleko Dworca Zachodniego,
- dofinansowanie do opieki medycznej i wypoczynku,
- zniżkę na przejazdy kolejowe.